Otkako se za njihovu romansu saznalo prošlog novembra, 59-godišnji glumac Bred Pit i 32-godišnja dizajnerka nakita Ines de Ramon više se ne kriju i bez problema se pojavljuju u javnosti. Ipak, iako je slavni glumac okrenut budućnosti sa svojom izabranicom, on i dalje ne žuri da pravi velike korake u vezi, pa Ines još nije upoznala njegovo šestoro dece koje ima sa bivšom suprugom Anđelinom Džoli.
I dok brojne glasine i spekulacije o njihovoj vezi ne prestaju, lepa Ines, inače potpredsednica brenda luksuznog nakita Anita Ko Jewelry, svojim prefinjenim modnim stilom pleni pažnju na svakom koraku. Redovno bira jednostavne, basic komade koje kombinuje u veoma laskave i šik kombinacije. I čini se da ona i Bredova bivša supruga Anđelina Džoli dele ljubav prema bezvremenskim komadima i monohromatskim outfitima.
Ines su ovog puta uhvatili paparaci na ulicama Los Anđelesa, a u prvom planu je bio njen stylish outfit. Klasičnu belu majicu kombinovala je sa crnim farmerkama i pokazala još jedan kontrastni stajling vredan kopiranja. Poseban detalj bio je zavezani čvor na majici, koji je istovremeno naglasio struk ali i dao izgledu retro vibe. Ipak, zvezda ovog stajlinga bile su farmerke, hit model širokih nogavica i visokog struka, koji je svojom udobnošću i izgledom osvojio i najveće zagovornike skinny jeansa.
Atraktivna Ines svoj izgled zaokružila je malom crvenom torbicom koju je nosila preko ramena, bezvremenskim Ray-Ban avijatičar naočarama i špicastim kaubojskim čizmama, koje s porastom popularnosti cipela sa špicastim vrhom ponovo osvajaju ormare modnih trendseterki.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“