Kada je Alessandro Mišel proslavio 100. godišnjicu kuće na modnoj reviji Gucci Aria u aprilu 2021. godine, posebnu pažnju je privukla jedna torba - anatomsko srce puno kamenčića koje se pojavilo kao simbol romantizma. Aksesoar u obliku srca ubrzo je masovno viđen na modnim pistama.
U proleće 2022. Chanel je predstavio svoje pastelne prošivene torbe u obliku srca. Zatim Vivijen Vestvud, Koperni, YSL, GCDS... Modne kuće i brendovi su u skladu sa ovim trendom koji se proširio društvenim mrežama, a dokaz za to je najnovija objava nove ikone francuskog stila Tine Kunaki.
Dok je bila na odmoru u Kopakabani u Brazilu, podelila je look za poslavu Nove godine sa suprugom Vinsentom Kaselom i dizajnerom Simonom Porte Žakmusom, između ostalih, piše tportal.hr. Besprekorno heklan, beli komplet lepršavih nogavica začinila je crvenom – torbicom u obliku srca.
Ovaj model stiže sa potpisom brenda Alaia, a osim slavne Francuskinje, osvojio je i mnoge druge ljubitelje mode. Po ceni od 790 evra spada u pristupačnije tašne sa potpisom dizajnera, a pored crvene je dostupna i u crnoj boji, kakvu nosi Selena Gomez.
Slavna brineta viđena je sa ovom torbicom prošle godine u francuskoj prestonici u okviru promocije njenog kozmetičkog brenda Rare Beauty.
Detalji koji čine da dnevna soba izgleda malo luksuznije: Većinu imate u domu, ali ih ne koristite pravilno
Elle Style Awards 2024 powered by adidas: Spektakularna dodela nagrada inspirisana Jugoslavijom okupila poznate zvezde
Ovo pitanje je Džefa Bezosa podstaklo da otvori Amazon: Danas je 3. najbogatiji čovek na svetu zbog njega
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa