Prateći sličnu izjavu drugog giganta kozmetičke industrije Unilever koji je vlasnik 36 brendova, L'Oreal je zadao nove targete koje planira da ispuni do 2030. godine. A sve u cilju očuvanja planete. Do 2025. godine svi brendovi kojima L'Oreal upravlja imaće neutralan karbonski otisak zbog pametne potrošnje energije koja je 100% samoodrživa.

Šta više, do 2030. godine 100% plastike koju će koristiti za ambalaže biće ili reciklirana ili bazirana na bio materijalima. Ranije ove godine, La Roche Posay koji se nalazi pod okriljem L'Oreala je lansirao prvu tubu koja u sebi sadrži karton, i time umanjuje sadržaj plastike za 45%.

Takođe, L'Oreal ima u planu da do 25% smanji efekat staklene bašte u odnosu na 2016. godinu, i do 50% smanji štetna isparenja koja se povezuju sa transportom.

Na sve to, L'Oreal grupacija će lansirati "Product Environmental & Social Impact Labelling" mehanizam. Ovaj proces označavanja će sadržati skalu od A do E, s tim da je A najbolji proizvod u klasi po pitanju uticaja na okolinu. Ove oznake i bodovi će moći da se pronađu na sajtu brenda. Prvi brend koji je uveo ove oznake je Garnier u liniju svojih proizvoda za kosu u Francuskoj, a plan je da se to proširi na druge zemlje kao i ostale brendove iz L'Oreal grupacije.

U protekloj 2019. godini L'Oreal je generisao skoro 30 milijardi evra profita. Na kraju godine grupacija je imala 35 lokacija sa nautralnim karbonskim otiskom (znači da je korišćena 100% održiva energija) uključuju tu i 14 fabrika.

 Nama ostaje da vidimo da li će se držati zadatih ciljeva u budućnosti i sa kakvim planovima će ostali brendovi nastupiti.