Kada je reč o maskarama, čini se da se gotovo svakog dana pojavi novi proizvod koji je uvek "bolji" od prethodnog, daje "efakat veštačkih trepavica", dužinu, volumen...
Siže je uvek isti - odlazite u drogeriju i kupujete maskaru da bi, nakon nekoliko koripćenja, shvatili da radi isto što i druge pre nje. Ništa specijalno, niti drugačije, po sistemu - potrošiću je kad sam već dala/dao novac, pa ću kupiti staru.
A interesantno je da je upravo ta "stara, dobra, proverena" maskara koja je aktuelna i popularna i dan-danas, i nakon toliko godina od kako se pojavila, i dalje Maybelline Great Lash maskara.
Sigurni smo da je mnogima od vas poznato čuveno pink pakovanje sa zelenim u ružičastim slovima, ali verujemo da ne znate da je ovaj proizvod i dalje jedan od najprodavanijih svih vremena. U minuti se proda 30, čemu doprinosi i njena niska cena, koja se kreće od 300 do 450 dinara.
Ovo je jedna od prvih maskara na tržištu trepavica, a i dalje je među popularnijim jer daje efekat "veštaka" u samo par poteza. Uska spiralna četkica gladi svaku pojedinačnu trepavicu i daje veliki volumen samo jednim nanošenjem.
Zato i ne čudi što se ovaj proizvod i dalje nalazi čak i u koferima profesionalnih šminkera, a žene širom sveta, čak i u Srbiji, obožavale su ovaj pristupalan proizvod koji je opstao sve ove godine na i te kako surovom tržištu, upravo zbog toga što radi ono što kaže - u par poteza daje duge i guste trepavice.
Zanimljivo je da se ova maskara rasproda istog trenutka kad se pojavi na policama drogerija, a teško da će u skorije vreme ijedna druga uspeti da je nadmaši, ma koliko govorili da je dobra. Doduše, jedna joj je za petama, i u pitanju je takođe Maybelline, ali čuvena žuta Colossal maskara koja je naslednica gorepomenutog proizvoda.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“