Nekada sam Jutjub kanale i profile na Instagramu pratila jer me je to prevashodno zanimalo, a danas pratim između ostalog i zbog toga što moram da budem u toku sa poslednjim dešavanjima.
Danas vam predstavljam 5 profila koje vode potpuno normalne i prirodne žene sa jednom osobinom - mnogo vole kozmetiku. One su informisane, pametne i njihovo mišljenje ima težinu. Ako ih do sada niste pratili, sada je vreme da počnete!
Baby Tuna
Pregršt korisnih informacija, zabavan sadržaj i storiji zbog kojih ćete se zaljubiti u Jelenu. Ona priča normalnim jezikom, preporučuje uglavnom pristupačnu i svima dostupnu kozmetiku i kod nje ćete uvek otkriti nove i zanimljive proizvode.
Šminka i ostalo
Zlatana, vlasnica profila i sajta zlatana.com je OG naše beauty scene. Ona je bila maltene prva beauty blogerka (reč koja je zamenjena sa influnserka), ima ogromno znanje i iskustvo i njeno mišljenje jako poštujem. Super je i za sve vas preko 40 godina.
Beauty Axiom
Jelena je pre svega farmaceut po profesiji što vam već govori dovoljno. Ona priča iz ugla profesionalca, poznaje materiju iznutra i sve što kaže ima dodatnu dozu težine. Obavezno bukmarkujte i njen blog beautyaxiom.com.
Šta mi treba
Snežana je definitivno veliki zaljubljenik u negu kože i šminkanje i od kad je pratim njen sadržaj postaje sve bolji i lepši. Ona strastveno piše o kozmetici i to se prosto oseća. Praćenje njenog profila je must have, a obavezno pogledajte i blog stamitreba.com.
Komomoru
Ukoliko ste opsednuti Korejskom kozmetikom, Majin profil treba da zapratite! Ona vrlo studiozno opisuje svoja iskustva sa proizvodima, ima odlično znanje i pregršt stvari je isprobala. Dodatni plus - šarenolike fotke na feed-u kojima nećete odoleti!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“