Pre deset godina, suvi šamponje bio u skoro svakom video snimku beauty influensera na Jutjubu, a svoju popularnost održava do danas. Njihov asortiman sada uključuje različite verzije šampona za suvo pranje i stilizovanje. Ono po čemu se najčešće razlikuju su razni primamljivi mirisi, a neki od šampona su obojeni tako da budu nevidljivi na tamnijim tonovima kose.
Kako se trendovi i uslovi u kozmetičkoj industriji stalno menjaju, izgleda da je poznati brend pronašao odličan odgovor na pad popularnosti suvih šampona. Naime, to se desilo jer su potrošači sve informisaniji i spremniji da istražuju proizvode koje koriste, pala je i želja za suvim šamponom jer se često smatra da je bolje oprati kosu nego kamuflirati masno teme sa dodatnim proizvodom.
Popularni brend najavio je svoj veliki povratak lansiranjem pametnog suvog šampona. Naime, radi se o naizgled običnom šamponu za suvo pranje kose, ali se dodatno aktivira pri znojenju, a reč je o Batiste brendu koji možete pogledati u videu iznad.
Nanosi se kao i drugi takvi proizvodi, na kožu glave. Tokom aktivnosti ili znojenja, njegov miris se ponovo aktivira kako bi osvežio kosu. Prema recenzijama na mreži, čini se da ga mnogi vole, baš kao i prethodne verzije.
Neki od korisnika kažu: „Koristim ovo pre nego što odem u teretanu ili ako planiram da prošetam do posla. Održava mi kosu svežom. Takođe miriše neverovatno. Najdraže mi je to što ne čini kosu opterećenom kao što neki drugi šamponi za suvo pranje kose rade“.
Izvor: Wanted V.P.
Crna kožna jakna je otišla u zaborav kada se pojavila ona: Boja jeseni koja izgleda 10x modernije, a nije braon
Holivud u Beogradu: Telekom Srbija pokreće seriju edukativnih događaja posvećenih filmu i TV serijama
Čokoladni parfemi za jesen koji mirišu slatko i opojno: Dugotrajni na koži i satima nakon nanošenja
Gotovo su identične: Rita Ora doživela modni kiks sa haljinom koju je već zvezda sa A liste ponela na crvenom tepihu
U trendu su džemperi s polo okovratnikom: Izdvojili smo 10 modela iz Zare, Reserveda i Stradivariusa