Mirisi imaju posebno mesto kada govorimo o kategoriji bjuti proizvoda. Njih uvek kupujemo sa posebnom pažnjom i njihovom odabiru posvećujemo vreme. Parfem ne možete kupiti tek tako. Obično se udubimo u duboku analizu nota koje smo prethodno naprskali na one malene kartončiće, potom poredimo različite mirise i najčešće odemo jer nam treba još vremena da razmislimo.

Posle mnogo vaganja odlučujemo da li su ili nisu vredni ulaganja novca. A šta da radimo kada nemamo luksuz da prođemo sve neophodne korake pre kupovine? Poslednji meseci bili su izazov za sve i postali smo otvoreni za nove mogućnosti. Evo novog načina na koji možete kupovati mirise onlajn, i to iznenađujuće uspešno.

Odgovor je Wikiparfum.fr sajt. On može promeniti sve. To je praktično vikipedija parfema, baza mirisa koju možete pretraživati i pronaći mirisne note koje volite. 

Radi na 2 načina. Prvo, ukoliko ste oduševljeni mirisom vaše drugarice a ne želite da kupite identičan parfem, ili već imate parfem koji volite, možete ukucati brend, zatim kliknuti na konkretan miris koji prave i dobićete info o glavnim notama koje sadrži. Naravno, trebalo bi da znate koje note inače volite.

Recimo, Chanel Coco Mademoiselle ima zavodljiv blend pačulija, ruže, pomorandže, vanile i jasmina. A znate šta još ima isti miks? Giorgio Armani Si Eau de Parfum Intense za koji je Wikiparfum označila da ima miks pačulija i vanile ali i sličnih nota ruže sentifolije, mandarine i crne ribizle.

Međutim, ukoliko ne želite da pretražujete sajt po određenom parfemu ali znate koje note volite, možete ih tražiti i po sastojcima. Recimo na primer da vas ništa ne oraspoloži kao jutarnji espreso - samo ukucajte pojam kafa. Potom možete dodati nove sastojke koje znate da volite, recimo slanu karamelu, neko voće ili neku drvenastu notu i tako naći idealan parfem za vas.

Tako da, ako ste hrabri možete pronaći miris na ovaj način i odmah ga poručiti sa nekog sajta. Ili pak, posetiti parfimeriju jer sada znate šta bi potencijalno mogao da bude vaš idealan parfem.