Nije tajna da Kejt Midlton veoma često nosi komade koji su pristupačni i "običnom" narodu. Međutim, kada god bi se pojavila u javnosti u nekom komadu high-street brenda, scenario bi svaki put bio isti - u roku od par sati to bi se rasprodalo. Međutim, očigledno je palati toga dosta, te je sada doneto novo pravilo koje se neće dopasti onima koji su voleli da traže inspiraciju u modnim izborima vojvotkinje.
Naime, palata je počela su da odbija da novinarima daje informacije o brendovima princeza nosi. Kao razlog istakli su to da je javnost više fokusirana na njenu odeću, a mnogo manje na sadržaj događaja kojem prisustvuje.
Palata je do sada rado otkrivala svaki deo kombinacija koje je Midlton nosila, te će sada novinari morati sami da se dovijaju za informacije.
No, da ovakva odluka nije došla tek tako potvrđuju i neke situacije kada je, primera radi, haljina brenda "Reiss" koju je nosila na susret sa tadašnjom prvom američkom porodicom Obama rasprodata samo nekoliko sati nakon što su fotografije objavljene.
A slično je bilo i sa nekim drugim komadima, poput "Issa" haljine na preklop koju je nosila kad je objavljena veridba sa princom Vilijamom.
Ipak, nisu samo haljine za svečane prilike planule nakon što ih je nosila Kejt, čak su i farmerice "Favorite Cut Cropped" nestale iz zaliha njenog omiljenog uličnog brenda nakon što ih je ona obukla, piše Blic Zena.
Podsetimo, Kejt se nalazi na vrhu Tatlerove liste najbolje obučenih u 2022. godini, a magazini opisuju njenu odeću kao spoj "savršenih krojeva koji prihvataju najnovije trendove sa pista uz prikladne dužine haljina i klasične siluete".
A ove godine je Kejt pohvalio i glavni urednik britanskog Voga, Edvard Eninful, jer inspiriše ljude svojim stilom. Međutim, pravila očigledno nisu ista za sve, te će o kraljici-supruzi Kamili i dalje davati informacije vezane za njenu odeću.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!