Otkako je, sudeći po broju pratilaca, postala najpopularnija mlada ličnost na mrežama svakodnevno se susreće sa pitanjem koje sve zanima, a to je da li je kupila pratioce.

Mnogi su sumnjaju da je pevačica kupila pratioce kako bi izgledalo da je popularnija nego što jeste, a i kako bi mogla da zarađuje više putem društvenih mreža. Zarada od društvenih mreža je i više nego odlična, naročito u vreme kada pevači i estradni umetnici u doba pandemije nemaju mogućnost da zaražuju od svog primarnog posla. Kao što je jednom priznala, čestitke za rođendan fanovima je naplaćivala 500 evra po videu. 

Njenu poslednju objavu na Instagramu mnogi su videli kao potvrdu svojih sumnji. Naime, Džehverovićeva je pre nekoliko dana objavila fotografiju sa MC Stojanom i uslovila svoje pratioce lajkuju sliku ukoliko žele da čuju njihov duet. Cilj koji je htela da postigne jeste 200.000 lajkova. 

Pošto joj je do ove brojke trebalo šest dana od objave, glasovi ljudi da su njeni pratioci kupljeni postali su još glasniji. Neki tviteraši pomno su pratili da li će i kada Teodora skupiti potreban broj lajkova. 

Fanovi su žustro branili pevačicu, pa su širili informaciju da je prosek lajkova po objavi 20 odsto od broja pratilaca, ali to ništa nije značilo onima koji su sumnjali u relevatnost njenih pratioca, jer ona trenutno poseduje preko milion foloversa.

Pošto joj je, po rečima onih sumnjičavih, dugo trebalo da skupi 200.000 lajkova, stvorili su novu teoriju da je na kraju odlučila i njih da kupi, baš kao i pratioce.