Nema sumnje da je Ana Nikolić bila i ostala jedna od naših najpopularnijih pevačica. Proslave i zabave nisu moguće makar bez jedne njene pesme, a interesantno je da je imala sreću da upravo njen prvenac postane hit preko noći.
Naime, hit "Romale, romali", koji je i dan-danas slušan, a kojim se 2006. predstavila na Beoviziji, Ana Nikolić je platila 30.000 evra.
Prodao joj ga je Zoran Kiki Lesendrić, koji je kasnije otkrio da je Ana pomoću njegove kompozicije zaradila oko 300.000 evra.
"Pesma "Romale, romali" donela mi je 30.000 evra, a mislim da je u tom trenutku otišla u prave ruke. To nije velika suma ako se uzme u obzir da je Ana Nikolić s njom zaradila 300.000 evra", rekao je Kiki jednom prilikom, pisao je ranije "Srpski telegraf".
Čime se bavila Ana pre pevanja?
Iako je u svet šoubiza ušla veoma mlada, te se može reći da se muzikom bavila celog života, ipak je pre nego što će joj to postati zvanična profesija imala "izlete".
"Kada sam počela da izlazim, trebao mi je novac. Međutim, roditelji su mi rekli da ne mogu da mi daju pare, jer nemaju. Rešila sam da se zaposlim tokom letnjeg raspusta", otkrila je Ana jednom prilikom.
"Drugarica Ana Stojančićević i ja smo uzele ajncer u ruke i počele da konobarišemo u jednom kafiću koji je slabo radio. Ali tog leta je procvetao. Svaki dan smo pravile šou. Zaradila sam dve ili tri mamine i tatine plate. Više nisam morala da tražim novac od njih i bila sam srećna, jer volim kad sam nezavisna", prisetila se jednom prilikom, a koliko se promenila za sve ove godine, ukoliko ste propustili, pogledajte u galeriji u nastavku teksta.
Bonus video:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“