Tri vizuelno atraktivna klipa ne samo da su demonstrirala kreativnost brenda, već su i jasno ukazali na posvećenost kompanije u praćenju najnovijih trendova.
Kroz CGI kampanju, mts nije samo predstavio Box pakete na impresivan način, već je pokazao i da se u okviru internog marketing tima rađaju ideje koje idu u korak sa inovacijama na polju komunikacija.
„Naša CGI kampanja nije samo vizuelni spektakl, već odražava našu spremnost da idemo u korak sa svetskim trendovima. Pored toga što nudimo vrhunske proizvode mi nudimo i vrhunska iskustva koja menjaju komunikaciju." – izjavila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije.
Ova kampanja će nesumnjivo ostaviti dubok trag na publiku, postavljajući mts ne samo kao provajdera telekomunikacija, već i kao vizionara koji hrabro koristi tehnologiju kako bi transformisao komunikaciju sa svojim korisnicima.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima