Da nam je neko rekao pre godinu dana šta nas čeka, verujem da niko ne bi u takav scenario poverovao. Najgora mora većine ljudi se obistinila, te smo većinski prethodni period proveli zatvoreni u domovima. A to je donelo i neke promene, ne samo na polju prijateljskih i porodičnih, kao i poslovnih odnosa, već i kada je u pitanju ljubav.
I tu onda dolazi takozvani "hardballing". Reč je o taktici koju sve više ljudi primenjuje kada su u pitanju izbori partnera. Na sve ovo, naravno, nisu ostali imuni ni stručnjaci, koji i te kako imaju šta da kažu na tu temu.
Zapravo se smatra da je ovo izuzetno pozitivan trend, koji motiviše pojedinca da stvori bolje filtere pri izboru partnera.
Stvar je u tome da smo prethodne mesece uglavnom proveli kod kuće, te su mnogi imali priliku da se preispitaju, razmisle i shvate šta žele od sebe, od potencijalnog partnera i veze sa istim.
To trenutno donosi plodove, jer oni u potrazi za vezom tačno znaju šta žele i šta traže, pa nema taktika, igrica i toliko promašaja kao što je to ranije bio slučaj. Dakle, cilje je izbeći ljubavne brodolome, a umesto toga dobiti "mirnu luku".
Daju se sa ciljem i samo onima sa kojima postoji šansa za kvalitetnu budućnost, ko je sa nama na istoj talasnoj dužini, gde nema pretvaranja i suviših kompromisa.
"Hardballing" podrazumeva da ove godine gađate samo jasne, realne ciljeve i obećavajuće priče, te da ne ulazite u dramatične ljubavne priče ispunjene problemima, ili da žmurite na stvari koje vam se ne dopadaju i na silu da terate sebe da prihvatite ono što vam se ne sviđa, samo kako biste bili sa nekim u vezi.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“