Postoje te neke žene koje su jednostavno rođene da promene svet. One koje su uzori, i čiji svetli primeri razbijaju ono uvreženo mišljenje da je "žena ženi najveći vuk". Jer nije! Barem ne kada je reč o Mariji Lakić, koju je šira javnost najviše upoznala kroz udruženje "Žena uz Ženu", a potom i zahvaljujući "Budi hrabra" karavanu.
Marija Lakić zajedno sa Anom Dornik svakodnevno pomaže stotinama, pa i hiljadama žena koje biju bitku protiv pošasti zvane "rak dojke", a samo njihov poslednji karavan prešao je preko 1.900 kilometara, odnosno kroz 11 gradova tokom čega je pregledano preko 1.000 žena. One su imale samo jednu poruku "Nastavite sa redovnim pregledima", a lepa Marija, sada će humanitarni rad nastaviti i u potpuno novom pravcu - kroz modnu emisiju "Brands and Trends", koju će svi moći da prate na njenom zvaničnom Youtube kanalu.
- Nakon četri godine blogginga I brojih kampanja sa domaćim dizajnerima, u saradnji sa prijateljicom Aleksandrom Tanasković pokrećemo modnu emisiju "Brands ąnd Trends" u kojoj će se pojaviti kako poznate ličnosti, tako i dizajneri iz Srbije, a glavna tema ticaće se održive mode i kvaliteta koje naše tržište nudi - otkrila nam je Marija.
Inače, zanimljivo je i da je Marija uplovila u modne vode nakon što se našla u situaciji koja pogađa veliki broj žena - ostala je bez posla. No, nije dala da je to obeshrabri, već je donela odluku da je pravi trenutak da krene da ostvaruje svoje snove. Sa jedne strane je proglašena za tehnološki višak nakon povratka sa porodiljskog, sa druge, konačno pokreće svoj blog mybookoffashion.
- Baš tako. Moje majčinstvo je moralo da plati cenu da ostanem prvog dana nakon bolovanja bez posla. Naravno da nisam prvi, ni poslednji slučaj. Ali baš zbog toga, bila sam jača nego ikada da sama pokrenem svoj sopstveni posao koji će mi pre svega omogućiti rad od kuće i više vremena sa svojom ćerkom, ispričala nam je i dodala da se na profilu najpre bavila prodajom garderobe, te da je vremenom uspela da pridobije pratioce, a potom i brojne kampanje.
- Smatram da je bitno ići srcem, a ja sam baš sve u životu radila srcem.
Na pitanje koji je bio preloman trenutak da kaže samoj sebi: "Želim emisiju, imam šta da kažem na tu i tu temu", ali i o čemu će biti reči u "Brands and Trends" Marija nam je rekla:
- Najviše volim kada mi neko kaže da je nešto nemoguće. Ja znam da, kada dovoljno želimo, onda možemo to i da ostvarimo. Preloman trenutak je kada sam shvatila da su naši dizajneri u senci. Takođe, nakon godina i godina rada i upoznavanja i saradnji sa poznatim ličnostima zaslužuje da bude krunisano emisijom, istakla je influenserka i dodala da će se emisija baviti ozbiljnim temama, ali da će imati i zabavni karakter, jer će sa poznatim gošćama malo "pročešljati" njihove fotografije, odnosno "in and out" stilove tokom njihovih karijera.
- Tematika ove emisije je razgovor sa poznatim ličnostima o karijeri, brendovima, ali i zašto se poznati pored primarne karijere odlučuju za jos jedan biznis kao što je dizajniranje garderobe, kao i koliko je karijera i scena uticala na njihov stil. Trend je takođe deo emisije kao što kaže sam naziv i želimo da pričamo o nametanju istih, pražnjenju novčanika kao i uticaju trendova na devojčice, devojke i žene.
Nas je zanimalo, s obzirom da pokreće autorsku emisiju koja će se baviti modom, odakle crpi inspiraciju, pogotovo kada je reč o njenim ličnim modnim odabirima.
- Vizualizacija je ozbiljna alatka. Moje vizualiziranje nastaje uglavnom tokom noći. Volim novitete u poslu, autentičnost i rad na sebi. Moda je bila moja ljubav od malih nogu. Mogu reći da je otkaz zaista bio moj početak onoga što volim.
- Stil je nešto sa čime raspolažemo isključivo mi, čak i kada nam trendovi nameću, sve je u karakteru, sigurna sam. Stil se naravno tokom života i sazrevanja žene menja, ali ako malo bolje zagledamo, može opisati njen karakter.
Uostalom, dovoljan je jedan pogled na Marijin Instagram profil da shvatite da je zaista istina sve ono o čemu priča. Njen stil je upečatljiv i izdvaja je iz mase, te nismo mogli da je ne pitamo koji savet bi dala ženama kada je reč o traženju ličnog modnog izraza.
- Mnogo puta sam imala prilike da vidim žene koje su u komadima koji pre svega mnogo koštaju, a da se pritom u tome ne osećaju ugodno. Na kraju dana, takav komad najčešće završi negde duboko u garderoberu.
- Uvek se vodim time da je stil lični pečat svake žene. Nikako nisam za to da zbog trendova kupujete krpice koje zapravo ne biste nosili. Trend usmerava i lepo je napraviti promene u stilizovanju, ali samo ukoliko su kompatibile sa našom ličnošću.
Koliko su visoke najlepše Srpkinje? Emina, Nina i Sofija imaju isto cm, a od njih su jedino više Marija i Ana
Ova torba doživljava veliki povratak u 2025. godini: Praktičan model zbog kog jedva čekamo novu sezonu
Zara izbacila kaput u kojem ćete se osećati kao Kejt Midlton: Elegantan model u hit boji je #1 izbor princeze
NAJLEPŠI POKLON ISPOD JELKE JE BUSEN
3 BB kreme koje su bolje od tečnog pudera: Postojane formule koje prekrivaju sve, a lagane su na koži