Charli D‘Amelio je šesnaestogodišnja devojka koja je svojim plesom na TikToku osvojila titulu najpopularnije korisnice TikTok-a.
Za samo godinu dana, ova devojka je zahvaljujući ovoj društvenoj mreži dobila ugovore sa kompanijama Hollister i Morphe Cosmetics, a glumila je i u Super Bowl reklami za humus Sabra.
Njena zarada na ovoj društvenoj mreži - aplikaciji broji milione, a sada je zvanično dobila i titulu prve osobe koju na TikTok-u prati 100 miliona ljudi.
Kada je pre nekoliko dana gostovala u jednoj emisiji, Charli D‘Amelio je istakla da ne može da dočeka da stigne do 100 miliona pratilaca, a sada se to i dogodilo. Charli prati duplo više ljudi nego Vila Smita, tri puta više nego Roka, četiri puta više nego Selenu Gomez i pet puta više nego Kajli Džener i Arijanu Grande.
Za samo godinu postigla je ono za šta je, recimo, jutjuberima potrebno u proseku 14 godina. Zahvaljujući ovom uspehu, Charli je pokrenula i porodični kanal, podkast a nedavno je potpisala i ugovor za knjigu.
5 brzih i lakih prazničnih dekoracija: Uštedećete vreme i novac ako dom okitite u minimalističkom stilu
Koliko su visoke najlepše Srpkinje? Emina, Nina i Sofija imaju isto cm, a od njih su jedino više Marija i Ana
Ova torba doživljava veliki povratak u 2025. godini: Praktičan model zbog kog jedva čekamo novu sezonu
Zara izbacila kaput u kojem ćete se osećati kao Kejt Midlton: Elegantan model u hit boji je #1 izbor princeze
NAJLEPŠI POKLON ISPOD JELKE JE BUSEN