Trendove je dugo diktirala pop kultura ali danas umesto pevača, glumaca i sportista najveći uticaj imaju tzv. influenseri.
Jedna novinarka je došla na ideju da otvori profil na Instagramu pod nazivom „dvdoublevanilla“ i na njemu prikaže sav modni glamur sa ulica Pariza, Njujorka i Milana. Naime, gotovo svakodnevno objavljuje snimke i slike dama koje susreće na ulicama ovih prestonica stila, dočaravajući njihove skupocene outfite.
Nedavno joj je privukla pažnju jedna devojka koja je imala stajling vredan, čak, više od 27 miliona dinara, a cena najjeftinijeg komada koji nosi iznosi 40.000 dinara.
Već na prvi pogled je jasno da se radi o ženi koja novac najradnije troši na stvari koje imaju vrednost. Od Rolex sata preko zlatnih narukvica, do Chanel torbe kojoj s godinama vrednost raste.
Devojka je svoj outfit ovako predstavila: crne Prada naočare od 43.796 dinara, Valentino majica u istoj nijansi sa belim slovima od 53.650 dinara, kožna Saint Laurent jakna od 739.057 dinara, zatim crno bela Chanel torbica od 624.093 dinara sa zlatnim detaljima, uske Valentino pantalone od 97.446 dinara i Louis Vuitton čizme sa zlatnom šnalom LV od 181.753 dinara.
Međutim, nije garedoroba ono što je najskupplje na njoj, već nakit - samo Cartier narukvica na njenoj ruci vredi 1.751.840 dinara dinara. Pored nje, nosila je i Bvlgari narukvicu koja košta 651.465 dinara.
Drugu ruku krasio je Rolex sat čija se cena kreće do 5.474.500 dinara, Cartier prsten od 120.439 i Bvlgari od 324.090 dinara i verenički prsten Maison Birks od 2.463.525 dinara. Kada se sve sabere, vrednost njenog outfita je jednaka nekoj vrlo primamljivoj nekretnini.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“