Uobičajena podela na mušku i žensku kolekciju na koju smo navikli, odlazi u zaborav. Naime, ovogodišnji koncept Londonske nedelje mode zasnovan je na rodno neutralnom odnosu prema modi, i ne samo to, već ćete sve kolekcije moći da gledate u digitalnoj formi kroz različite aktivacije i prezentacije u skladu sa Vladinim merama i preporukama o socijalnom distanciranju.
Od četvrtka 17. septembra do utorka 22. septembra londonfashionweek.co.uk biće domaćin digitalnog dela Londonske nedelje mode. Imaćete priliku da virtuelno zauzmete sedište u prvom redu za pregled i kritiku ekskluzivnog multimedijalnog sadržaja sa akcentom na rodnoj neutralnosti, ali i modnoj održivosti. O čemu je reč - Britanski savet mode odlučio je da će ove godine glavni podsticaj biti prihvatanje održive mode.
Do sada je bila praksa da se kolekcije i trendovi fokusiraju na ono što tek dolazi, dok je ove sezone akcenat na onome što „živi sada“ odnosno na modi koja je trenutno aktuelna. Ovaj koncept za cilj ima podizanje svesti o sporijem pristupu modi i potrošačkim navikama. Mnogi modni kritičari ocenili su ovu odluku o ,,resetiranju“ kao pomak u pravom smeru, a mi jedva čekamo da vidimo kako su zamisli taj digitalni koncept!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“