Kad je pandemija virusa korona počela, izgleda da ju je modni svet dočekao i više nego spreman. Iako se virus javio baš u doba Nedelje mode, izgleda da za trendsetere, a ni poznate ličnosti to nije predstavljalo prepreku da svojim, već savršenim stajlinzima dodaju još jedan mali detalj – masku za lice.
I dok su pojedine revije bile otkazane zbog straha od zaraze, drugi su dobili drugačije ideje. Pa su tako određeni modni brendovi shvatili da cela ova situacija moze doneti veliki profil, te su se odmah “bacilli” na dizajniranje maski za zaštitu od prenošenja virusa i zaraze.
Jedan od prvih brendova koji je pokrenuo ovu priču i uvrstio maske u svoju kolekciju je Off-White, koji se opredelio za jednostavnu klasičnu crnu masku sa belim slovima i natpisom brenda, a njena cena je 211 dolara!
Ovaj trend nisu preskočile ni ostale velike modne kuće.
(Fendi maska, 190e)
Eksperti kažu da će maske koje su postale obavezni deo modnog izgleda u ovoj eri koronavirusa najverovatnije biti jedna vrsta modnog detalja koji izražavaju individualni ukus i ističe personaliti.
„Usred ove produžene epidemije koronavirusa, maske, koje su već postale must-have detalj naše svakodnevnice, su se pozicionirale i kao modni asesoar koji pomaže pojedincima da izraze svoju individualnost,“ kaže Choi Hang-sub, profesor sociologije na Univerzitetu Kookmin.
Ni mnoge poznate ličnosti nisu odolele novom trendu, a različite kreativne maske mozete nabaviti putem interneta, od različitih materijala i dezena.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših