Ralf Loren je započeo svoju prvu dugoročnu saradnju sa Snepčetom, kreirajući garderobu za Bitmodžije, personalizujuće digitalne avatare, sa ciljem da privuku mlađe kupce. Korisnici Snepčeta će moći da kupuju garderobu za svoje Bitmodžije u prodavnicama Ralf Lorena pomoću aplikacije Bitmodži i Snepčeta. Zatim će moći da oblače svoje avatare u odeću Ralf Lorena i da je kombinuju sa drugom ne brendiranom robom koja može da se kupi u fizičkoj verziji u prodavnicama ili online.
Kolekcija se sastoji od 12 komada, uključujući i ragbi dres, kožnu jaknu i mornarski sako. Saradnja takođe podrazumeva i 3D Bitmodži sočiva koja omogućavaju da se vidi kako su korisnici ove aplikacije obukli svoje avatare. Aplikacije i platforme koje povezuju ljude sa modom su naglo postale popularne tokom 2020, najviše zahvaljujući pandemiji, jer ljudi mnogo vremena provode na društvenim mrežama. Ovo je bila još jedna prilika za komercijalizaciju Snepčeta u domenu modnog sveta, a ujedno i mogućnost da se privuče mlađa populacija.
“Bitmodžiji su važno oružje za samoizražavanje u digitalnom i društvenom obliku. Kako se svet kompjuterskih avatara zahuktava, za nas je interesantno kako će naši korisnici reagovati na modne izazove u ovom obliku,” kaže Alis Delahant, digitalni stručnjak u Ralf Lorenu za Vog Biznis. Ovo je prvi put da je ovaj poznati brend kreirao odeću za digitalni svet.
Naravno, ovo je i način da se privuče nova generacija potrošača, jer Snepčet ima više od 238 miliona korisnika dnevno. Alis kaže da će uspeh meriti po broju korisnika koji oblače svoje avatare u kreacije Ralf Lorena. Na osnovu toga će proceniti njihovu saradnju u sledeće dve godine. Korisnici Snepčeta neće moći još uvek direktno da kupuju odeću ali će ih Ralf Loren prodavati online i u prodavnicama.