Možda je prvi deo godine bio u znaku Barbiecore estetike, ali jesen/zima 2023. rezervisani su za opsesiju crvenom. Istraživanja shopping navika pokazuju da se pojmovi poput crvena odeća i crveni dodaci ove sezone pretražuju za 182% više.
Ali koje su to najpopularnije nijanse crvene koje ćemo nositi ove jeseni? I koji it komadi ne smeju da budu preskočeni na vašoj listi? Evo šta kažu modni stručnjaci.
1. Vatreno crvena
Najtoplija od svih nijansi, vatreno crvena je strast, živost i energija. Predstavljena u kolekcijama FW23 od strane Ferragama, Davida Kome i Blumarine-a, ova boja čini savršen kontrast elegantnim dodacima, ali i match grunge stilu.
2. Viva Magenta
Pantone boja godine za 2023, Viva Magenta je bordo. Živahna i uvek classy, Viva Magenta je nezaobilazna ove jeseni, a to dokazuju i brendovi kao što su Alberta Ferretti, Bally i Ermanno Scervino.
3. Paradajz crvena
Ako još uvek sanjate o svom mediteranskom letu, blago narandžasta, poznatija kao Tomato Red nijansa, prava je za vas. Predstavljena u kolekcijama Gucci, Loewe i Stella McCartney, ova boja daje posebnu vibrantnost vašoj odeći. Fashion preporuka je da kreirate monohromatske outfite sa jednostavnim, čistim krojevima - neka ova nijansa govori sama za sebe.
4. Višnja crvena
Tamnija od Tomato Red, ali manje ljubičasta od Viva Magenta, Cherry Red je suštinski duboka, jarko crvena. Hvala, Jacquemusu na ekspanziji iste! Odlično se uklapa u dodatke, kožu i cipele (pogledajte samo viralne Ganni kaubojske čizme).
Izvor: Elle.rs
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima