Polako ali sigurno gledamo jedan interesantni trend na crvenom tepihu: modu koja se ponavlja. Početkom ove godine, organizatori iz Bafte su zamolili učesnike da ne nose novu garderobu na festivalu u cilju postizanja održivosti prirodne sredine. (Od putovanja do hrane, brendova i materijala, Bafta se stara da nagrade budu što više održive).
Iako se ovo čini nevažnom svari, to i nije baš tako, jer poznati dizajneri insistiraju da velike zvezde nose baš njihove kreacije na crvenom tepihu - Nikol Kodman je dobila 2 miliona dolara da ponese Diorovu novu haljinu na dodeli Oskara 1997.


Sada je situacija potpuno drugačija, jer je Kejt Blanšet, kao predsednica žirija na festivalu u Veneciji ove godine, bila zagovornica održive mode i takve modele je i nosila. Umesto da ponese najnovije modele, pravo sa modnih pista, ona je ove godine nosila haljine, već viđene na nekim prethodnim događajima, samo u malo izmenjenom izdanju. Tu spada svetlucava haljina u teget boji Estebana Kortazara, koju je nosila na otvranju festivala, a koja je već viđena na premijeri njenog filma Kerol, na festivalu u Britaniji 2015.


Kejt je takođe odabrala da ponese i čipkasti top Aleksandara Mekvina, koji je prethodno nosila n Bafta festivalu 2016. Tada ga je kombinovala sa crnom suknjom, a sada sa pantalonama. Njena stilistkinja, Elizabet Stjuart, je napisala da je danas „šik ponavljati se“ na zvaničnom Instagram profilu.

Napisala je da je Kejt odlučila da na ovogodišnjem Venecijanskom festivalu obuče neke od modela koje najviše voli, a koje je nosila još 2015. Po njenim rečima lepota nastaje iz održivosti! Plus oba modela su donirana aukcijskoj kući Rad u Veneciji, a novac od prodaje će biti usmeren dvema humanitarnim organizacijama - Facing History i UN Women.