Poznati italijanski dvojac Dolce & Gabbana okupio je u Veneciji brojne poznate ličnosti povodom revije koja je održana na Trgu Svetog Marka.
Dženifer Lopez, Hajdi i Leni Klum, Šeron Stoun, Kiti Spenser, Bebe Reksa... samo su neka od poznatih imena koja su iz prvog reda gledali novu kolekciju D&G.
Veliku pažnju privukao je dolazak latino dive Dženifer Lopez koja je u Veneciju stigla bez partnera Bena Afleka.
Džej Lo je u Veneciju stigla gliserom u opuštenoj kombinaciji - na sebi je imala teksas farmerice, crnu majicu, sivi kaput, crnu tašnicu, cipele sa visokom platformom i potpeticom i kapu u istoj boji, a spektakl je usledio na samoj reviji.
Naime, Dženifer se na reviji poznatog brenda pojavila u glamuroznoj, šarenolikoj D&G kombinaciji - topu i pantalonama kojima je preovladavao cvetni dezen, zlatnim cipelama i tašnicom u istoj boji. Poseban pečat ostavio je kaftan koji je Lopezova uklopila sa ovom atraktivnom kombinacijom, dok je na glavi nosila zlatnu tijaru ukrašenu dijamantima.
Sama Džej Lo se slikama iz Venecije pohvalila na Instagramu, a njen stajling i diskretna šminka kojom je istakla prirodnu lepotu, dodatno su privukli stotine hiljada lajkova i veliki broj komplimenata.
"Divna", "Prelepa", "Izgledaš savršeno u toj kombinaciji", "Blista", "Previše svega, ali izgledaš sjajno"... samo su neki od komentara koje su joj uputili obožavatelji.
Sama revija brenda Dolce & Gabanna izgledala je poput pravog spektakla. Modna manifestacija propraćena je muzičkim i scenskim nastupima, a stajling latino dive koji je bez sumnje privukao sve poglede, pogledajte u galeriji u nastavku teksta:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“