Ana Vintur, izvršna urednica američkog izdanja magazine Vogue, jedna je od najmoćnijih žena u svetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njena reč je zakon i red u modnom svetu.

Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Ana približila ljudima putem video rubrika na Jutjub kanalu magazina Vogue, u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana za modu, piše zadovoljna.hr.

Dizajneri i dalje uvažavaju Anino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspela da stane na kraj.

U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Selin zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.

celine tašna sa logom brenda
Shutterstock 

I na ulicama naših gradova možemo videti strast prema odeći s istaknutim logom. Tako se, na primer, dva isprepletena slova G često mogu videti na beogradksim ulicama.

Reč je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

gucci tasna
Shutterstock 

To je Gučio Guči koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.

balenciaga tasna sa logom
Shutterstock 

Kakav je vaš stav po pitanju odeće s istaknutim logom? Odgovorite nam u našoj anketi.

Anketa

Da li nosite odeću s istaknutim logom?