Neočekivani stilski zaokret koji se dogodio 2020. dodatno je popularizovao trenerke kao odevni komad koji nema konkurenciju u ležernim dnevnim prigodama.
Zato ne čudi što je opet porastao interes za modelima brenda koji je svojim trenerkama obeležio jednu modnu eru.
Naravno, u pitanju je Juicy Couture. Ovaj brend pokrenule su Gela Neš i Pamela Skejst-Levi 1997. godine. Nekoliko godina kasnije, osmislile su trenerku od velura za Madonu, ali pravi "bum" dogodio se kada ju je počela nositi Paris Hilton.
Nakon što ju je Hiltonova ponela, ona, ali i mnoge druge žene postale su opsednute ovom trenerkom. Nedavno se opet pojavio interes za ovim modelima.
Otkako smo prošli karantin, garderoba je postala opuštenija, ljudi se ležernije oblače, amnogi i ne izlaze iz svojih omiljenih komada - trenerki.
Komplet ove trenerke na sniženju košta 85 dolara, dok je redovna cena od 170 pa do 240 dolara. I dok ih jedni pamte kao prefinjene, za druge su zapravo kičaste, ali niko ne pokušava osporiti njihovu popularnost.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima