Neočekivani stilski zaokret koji se dogodio 2020. dodatno je popularizovao trenerke kao odevni komad koji nema konkurenciju u ležernim dnevnim prigodama.
Zato ne čudi što je opet porastao interes za modelima brenda koji je svojim trenerkama obeležio jednu modnu eru.
Naravno, u pitanju je Juicy Couture. Ovaj brend pokrenule su Gela Neš i Pamela Skejst-Levi 1997. godine. Nekoliko godina kasnije, osmislile su trenerku od velura za Madonu, ali pravi "bum" dogodio se kada ju je počela nositi Paris Hilton.
Nakon što ju je Hiltonova ponela, ona, ali i mnoge druge žene postale su opsednute ovom trenerkom. Nedavno se opet pojavio interes za ovim modelima.
Otkako smo prošli karantin, garderoba je postala opuštenija, ljudi se ležernije oblače, amnogi i ne izlaze iz svojih omiljenih komada - trenerki.
Komplet ove trenerke na sniženju košta 85 dolara, dok je redovna cena od 170 pa do 240 dolara. I dok ih jedni pamte kao prefinjene, za druge su zapravo kičaste, ali niko ne pokušava osporiti njihovu popularnost.
5 namirnica koje brže tope masnoće na stomaku: Plan ishrane obećava smanjenje struka za 18cm za 6 nedelja
Kako uštedeti u supermarketu? Planiranje, skriveni popusti i kuponi - 8 saveta koji će vam napuniti džepove
Bela Hadid snimila video kako postiže prirodan izgled šminkom: Sve nanosi prstima, a u ovome je glavna caka
Najbolja krema sa kolagenom: Briše tragove starenja i bore u trenu i idealna je za sve žene iznad 25 godina
Ovih 9 džempera odgovara svim ženama sa većim grudima: Moderni krojevi u kojima se osećaju ugodno ceo dan