Neočekivani stilski zaokret koji se dogodio 2020. dodatno je popularizovao trenerke kao odevni komad koji nema konkurenciju u ležernim dnevnim prigodama.
Zato ne čudi što je opet porastao interes za modelima brenda koji je svojim trenerkama obeležio jednu modnu eru.
Naravno, u pitanju je Juicy Couture. Ovaj brend pokrenule su Gela Neš i Pamela Skejst-Levi 1997. godine. Nekoliko godina kasnije, osmislile su trenerku od velura za Madonu, ali pravi "bum" dogodio se kada ju je počela nositi Paris Hilton.
Nakon što ju je Hiltonova ponela, ona, ali i mnoge druge žene postale su opsednute ovom trenerkom. Nedavno se opet pojavio interes za ovim modelima.
Otkako smo prošli karantin, garderoba je postala opuštenija, ljudi se ležernije oblače, amnogi i ne izlaze iz svojih omiljenih komada - trenerki.
Komplet ove trenerke na sniženju košta 85 dolara, dok je redovna cena od 170 pa do 240 dolara. I dok ih jedni pamte kao prefinjene, za druge su zapravo kičaste, ali niko ne pokušava osporiti njihovu popularnost.
Ultrazvuk od 25, mamografija posle 40. godine: Rak dojke je izlečiv u 90% slučajeva kada se otkrije na vreme
Parfem za koji ćete dobiti najviše komplimenata: Dugotrajan na koži i satima nakon nanošenja
Kaput Kejt Midlton je klasik za sva vremena, ali ona ga nosi bolje od svih: Spojila je 2 omiljene boje jeseni
5 saveta koji će vam pomoći kako da poboljšate držanje
Kako nositi odelo van kancelarije, a da ne izgleda prestrogo? Žene od stila su nam dale 10 ideja