Neočekivani stilski zaokret koji se dogodio 2020. dodatno je popularizovao trenerke kao odevni komad koji nema konkurenciju u ležernim dnevnim prigodama.
Zato ne čudi što je opet porastao interes za modelima brenda koji je svojim trenerkama obeležio jednu modnu eru.
Naravno, u pitanju je Juicy Couture. Ovaj brend pokrenule su Gela Neš i Pamela Skejst-Levi 1997. godine. Nekoliko godina kasnije, osmislile su trenerku od velura za Madonu, ali pravi "bum" dogodio se kada ju je počela nositi Paris Hilton.
Nakon što ju je Hiltonova ponela, ona, ali i mnoge druge žene postale su opsednute ovom trenerkom. Nedavno se opet pojavio interes za ovim modelima.
Otkako smo prošli karantin, garderoba je postala opuštenija, ljudi se ležernije oblače, amnogi i ne izlaze iz svojih omiljenih komada - trenerki.
Komplet ove trenerke na sniženju košta 85 dolara, dok je redovna cena od 170 pa do 240 dolara. I dok ih jedni pamte kao prefinjene, za druge su zapravo kičaste, ali niko ne pokušava osporiti njihovu popularnost.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“