Iako farmerke predstavljaju komad koji prevazilazi sva godišnja doba, popularnost određenih modela raste i opada, kako se menjaju ukusi i zahtevi modnih konzumenata.
Na pitanje koje će modeli farmerki uživati veliku popularnost u prolećnoj sezoni, odgovor je ponudila stručnjakinja za denim Costanca Lombardi, iz luksuzne modne prodavnice Browns and Denim i osnivačica londonskog brenda I AND ME Džesika Gebhart.
Prema Lombardiju, farmerke u klasičnoj plavoj boji uvek će biti moderne i, samim tim, najisplativija investicija. Verzije visokog struka i ravnih nogavica u duhu 90-ih, kao i modeli crnih farmerki, Lombardi vidi kao najpopularnije modele jesenje sezone.
Ako planirate da investirate u novi model farmerki ove sezone, razmislite pametno i investirajte u one modele dizajnirane sa ciljem izdržljivosti. Klasične siluete farmerki sa širokim ili uskim nogavicama nikada neće izaći iz mode i savršeno se uklopaju u 'svačiji stil', kaže britanska stručnjakinja za teksas, ali njen pametan savet kada je u pitanju kupovina farmerki je da prvo razmotrite njihov sastav.
„Moj savet broj jedan bi bio da investiram u teksas napravljen od 100% prirodnih vlakana kao što su pamuk, konoplja ili liocel. Ovi biorazgradivi materijali su izdržljivi, dugotrajniji i ne stvaraju mikroplastiku, za razliku od naftnih vlakana kao što je poliester. Organske i reciklirane opcije imaju još manji uticaj na životnu sredinu“, naglašava ona.
„Za pametne investicije je potrebno vreme da postanu ispravne, a budućnost leži u razumevanju porekla naše odeće, ko ju je napravio i od čega je napravljena, a to takođe dodaje vrednost vašoj kupovini“, zaključuje.
Farmerke koje će obeležiti jesenju sezonu
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“