Cipela nikad dosta, rekle bi mnoge trendseterke. Sa visokom, niskom štiklom, sandale, baletanke, mokasine, čizma... koliko god da ih imamo, čini se da nam uvek fali onaj jedan par. Zapravo, poznavaoci mode uvek će vam reći da nevezano da li imate 5, 15 ili 50 pari, svaka žena trebalo bi da u svojoj kolekciji ima barem jedan all time klasik - cipele koje nemaju cenu, i koje će biti moderne i sad i za 30 godina.
A jedan od onih modela koji će uvek biti "na ceni" su vanvremenske slingback duo-ton koje potpisuje Chanel. Uprkos činjenici da su legendarne dvobojne cipele dizajnirane pre više od 60 godina, one su i dalje jedne od najpoželjnijih modela.
Svake sezone izlazi nova iteracija i odmah se rasprodaju. Međutim, šta je to što ih čini tako popularnim?
Dizajnirane 1957. godine od strane Coco Chanel, dvobojne slingback u početku je trebalo da oponašaju muške cipele u to vreme. Od tog trenutka, Chanel model postao je must-have na svakoj nedelji mode, i cipele bez kojih je street style bio nezamisliv.
Chanel slingback cipele se gotovo nisu razlikovale od svog originalnog dizajna, sa prstima uvek u kontrastnoj nijansi. Iako danas postoje u kombinacijama najrazličitijih boja, klasičan model ne samo da je najpopularniji nego je i jedan od najfotografisanijih na svetu, a u nastavku pogledajte njihov put kroz vreme.
Početkom 60ih su bile obavezan deo outfita
Pravu popularnost doživljavaju krajem 60ih i početkom 70ih
Sinonim za ženstvenost
Nezaobilazne na revijama, pogotovo tokom ere supermodela
Obožavala ih je i princeza Diana
A i dan-danas ih biraju slavne dame
Možete ih naći u najrazličitijim kombinacijama boja
Ali... jedno je sigurno, koje god da izaberete, Chanel slingback nikada neće izaći iz mode
Bonus video:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“