Ako ste redovno na TikToku ovih dana, verovatno ste čuli za 'Tinder Tabi Swiper'.

Kao u kriminalističkom dokumentarcu, TikTok je doneo neverovatnu priču o devojci koja je upoznala dečka na Tinderu, samo da bi on ukrao par njenih voljenih cipela Maison Margiela Mary Jane Tabi i poklonio ih bivšoj devojci. Na TikToku, hashtag #tabis sada ima preko 58 miliona pregleda, a hashtag #tabiswiper ima neverovatnih 11,5 miliona pregleda!

Priča je brzo zainteresovala zajednicu na TikToku i munjevito postala viralna senzacija (i da, pomenuta devojka je konačno dobila svoje tabice). Iako je Tinder Tabi Swiper izazvao prilično uzbuđenja zbog cipela, to nije jedini razlog zašto su postale toliko popularne, kako navodi Stylight, vodeća destinacija za online kupce, gde mogu pronaći i uporediti vrhunske modne, kozmetičke i kućne proizvode iz najboljih internet prodavnica i poznatih brendova.

Unikatne cipele luksuznog brenda Maison Margiela, koji je osnovao Martin Margiela, privlače veliku pažnju poslednjih godinu dana. Zapravo, interesovanje za cipele Maison Margiela poraslo je za 57 posto prošle godine (reč je o periodu od 1. januara do 31. avgusta 2023. u poređenju sa istim periodom 2022.).

Nekada 'nišna' obuća sada polako postaje deo mainstreama, rapidno raste popularnost i, složili bi se mnogi, potpuno je zaslužila svoje mesto kao glavni modni trend među zaljubljenicima u modu.

Maison Margiela mary jane cipele TikTok/zigs_mom

Cipele su primećene i na poznatim trendseterkama kao što su Dua Lipa, Winnie Harlow i Grece Ghanem, a viđali smo ih i na nedeljama mode u Milanu, Kopenhagenu i Njujorku. Jedna stvar koja ih je učinila još popularnijima je njihova raznolikost - sa kultnim dizajnom, koji je sada dostupan i kao model Mary Jane, kao čizme, baletanke, čizme do kolena, pa čak i mokasine.

Zahvaljujući TikToku i rastućoj popularnosti, pretraživanje reči 'tabi' na Google-u poraslo je za 411 posto, a za 406 posto za 'Mary Jane Tabi' u poslednjih četiri nedelje.