Elegantni cipele na potpeticu hrabro odolevaju svim modnim trendovima. Par cipela sa kojima ne možete pogrešiti, bilo da podižete ležernu odeću ili želite da izgledate senzacionalno za važan događaj, su svakako salonke. Čak i ljubitelji ravnih cipela moraju da imaju taj jedan par u ćošku svog ormana u kome se osećaju kao „milion dolara“. Imajući to na umu, proverili smo koji se modeli mogu naći u sniženoj ponudi omiljenih high street brendova.
Salonke u osnovnim bojama kao što su crna, bela ili crvena boja su idealan komad koji vas nikada neće izneveriti i jednostavno će se uklopiti sa prazničnim outfitom. Vredi ulagati u klasiku, ali u poslednje vreme su visoke potpetice smelih boja postale trend. Ako se odlučite za ove modele, neka boja diktiraju celu kombinaciju za moderan monohromatski izgled ili ih koristite kao akcenat koji će učiniti da svako ležerno izdanje izgleda kao da imate svog stilistu.
S obzirom na to da su praznici pred nama, sigurni smo da ćete imati bar jednu posebnu priliku dostojnu cipela u vibratnim bojama. Naime, cipele su definitivno osnova svakog elegantnog izgleda i nema sumnje da će, bez obzira na model koji odaberete, savršeno pristajati uz kraće i duže haljine.
Uz proverene formule za elegantna izdanja, ove sezone volimo kombinaciju širokih farmerki i cipela na štiklu, uz još nekoliko ženstvenih komada imaćete kombinaciju koja je zavodljiva i hladna u isto vreme.
Kako bismo vam olakšali izbor, odabrali smo nekoliko fantastičnih modela koji su nas oduševili svojom cenom i izgledom. U galeriji potražite komade koji su trenutno dostupni u na policama highstreet brendova.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“