S dolaskom ovih toplih 15 stepeni ove nedelje, želja za kreiranjem prolećnih outfita veća je nego ikada. Možemo se složiti da su dani proleća kao stvoreni za razne zaigrane modne priče, a kako cene poslednjih meseci neprestano rastu, većini šoping nije prioritet.
Ali, kao i mnogi, sigurno želite da obnovite i napravite smenu prošlogodišnjih odevnih komada, a da vam vaš novčanik ne presuši. Britanska modna urednica, Dina Vantuleken kaže da svako treba da postavi određenu granicu kad je reč o cenama obuće i odeće.
Hipotetični, neka vaša granica bude 5.000 dinara i ne dozvolite sebi da je prekoračite ukoliko nije reč o "kapitalnoj" kupovini. Ukoliko ste dovoljno smeli, predlažemo da spustite ovu crtu još niže, ali ne ukoliko to rezultira da se morate zadovoljiti minimalističkim garderoberom.
Kako biste malo osvežili svoj garderober, dovoljno je da za ovo proleće nabavite:
1. haljinu, suknju ili košulju sa sitnim dezenom
2. jedan komad u "vrištećoj" boji - npr, narandžastoj ili crvenoj
3. trendi tašnu ili sandale
Važno je da sve prilagodite svom stilu i razmislite da li ćete izabrani komad zaista nositi ili ga stavljate u korpu samo zbog cene koja se uklapa u vaše odabrane troškove.
Istražite high-street prodavnice i ostale brendove u kojima su trenutno finalne rasprodaje i sigurni smo da ćete pronaći komade koje se uklapaju u vaš budžet!
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
Bonus video:
Izvor: Wanted V.P.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“