High street brendovi su odličan način da se moda sa piste i komadi skupih dizajnerskih brendova približe takozvanim običnim ljudima – koji ne mogu ili nisu spremni da izdvoje 3000 evra za kaput ili 4000 za tašnu. Zapravo, ni 700, 800 evra za mnoge nije prihvatljiva cena...
Na sreću, strast prema modi možemo da zadovoljimo za manje novca. Tu na scenu stupaju Mango, Zara, H&M... čije budno oko prati šta se dešava na nedeljama mode, stranicama renomiranih brendova i koji vrući trendovi dolaze - a evo i dobrih komada koji nas na nešto podsećaju...
Pa nas je tako model Zarine tašne neobičnog oblika, koji dolazi u dve varijante, plavoj i crnoj, podsetio na neke modele Coperni torbe. Ne, nisu isti, nisu kopije, a čak su nam Zarini modeli posebniji i zabavniji.
Oblikom Zarin model podseća na crnu Copernijevu tašnu, ali je „bumbasniji”.
Prefinjeni tanak oblik zamenjen je punjenim materijalom, pa je drška debela i okrugla, zidovi torbe su mekani i ispunjeni materijalom. Cela torba je pufnasta i zaobljena i - neobičnija. Copernijeva elegancija je žrtvovana za originalnost i to na dobar način.
A plava varijanta nam se dopala isto toliko, pa čak i više.
Torba nije od veštačke kože kao prethodni model, već od teksasa, što je veliki nadolazeći trend ove godine. Oba modela Zara imaju opciju dodavanja lanca za nošenje preko ramena. Oblik je isti, ali je utisak potpuno drugačiji: delikatna Coperni torbica bebi plave je prava damska, dok nam Zarin model daje dečački vibe.