Kada je Alessandro Mišel proslavio 100. godišnjicu kuće na modnoj reviji Gucci Aria u aprilu 2021. godine, posebnu pažnju je privukla jedna torba - anatomsko srce puno kamenčića koje se pojavilo kao simbol romantizma. Aksesoar u obliku srca ubrzo je masovno viđen na modnim pistama.
U proleće 2022. Chanel je predstavio svoje pastelne prošivene torbe u obliku srca. Zatim Vivijen Vestvud, Koperni, YSL, GCDS... Modne kuće i brendovi su u skladu sa ovim trendom koji se proširio društvenim mrežama, a dokaz za to je najnovija objava nove ikone francuskog stila Tine Kunaki.
Dok je bila na odmoru u Kopakabani u Brazilu, podelila je look za poslavu Nove godine sa suprugom Vinsentom Kaselom i dizajnerom Simonom Porte Žakmusom, između ostalih, piše tportal.hr. Besprekorno heklan, beli komplet lepršavih nogavica začinila je crvenom – torbicom u obliku srca.
Ovaj model stiže sa potpisom brenda Alaia, a osim slavne Francuskinje, osvojio je i mnoge druge ljubitelje mode. Po ceni od 790 evra spada u pristupačnije tašne sa potpisom dizajnera, a pored crvene je dostupna i u crnoj boji, kakvu nosi Selena Gomez.
Slavna brineta viđena je sa ovom torbicom prošle godine u francuskoj prestonici u okviru promocije njenog kozmetičkog brenda Rare Beauty.
Ovaj zaboravljeni trend zimskih čizama se ponovo vraća: Kejt Mos i Klaudija Šifer ih vole već 20 godina
Kampanja „Roming priče“ osvojila Kaktus nagradu
3 najbolje hidratantne kreme za zimu: Idealne za sve tipove kože i nisu teške na licu
Ako kupujete za Black Friday, obratite pažnju na ove stvari: Samo ovako nećete "baciti" pare
Parfem na koji svi muškarci "padaju": Možete imati 100 različitih mirisa, ovaj jedan sve privlači