Bez obzira da li imate profil na TikTok-u ili ne, ne može se poreći da je vrlo kreativan i inspirativan. Iako možda tako ne mislite, TikTok neverovatno utiče i na modne trendove, koji su, prema nekim izveštajima dostigli mnogo veću popularnost od onih koji se plasiraju na Instagramu.
Poslednjih nekoliko godina slobodno možemo da kažemo kako TikTok diktira modne i beauty trendove. Tradicionalno se moda kreće u 20-godišnjem ciklusu trendova, no zahvaljujući brzom tempu aplikacije (ali i sve manjem rasponu pažnje njenih korisnika), već se vraćamo lookovima koje smo nosili pre samo 10 godina.
To znači da se u mainstream polako vraćaju trendovi iz sredine 2000-ih, poput šiški zabačenih na stranu, neuredne senke i baletanki, a poslednji dodatak na tom popisu su odvažne šarene najlonke.
Od Versace kolekcije za proleće 2022. zavladale su pistama, posebno neonski ljubičaste i limeta zelene nijanse. Barbiecore estetika i dalje je aktuelna, pa su tako hot pink hulahopke završile na Valentinovoj reviji za jesen/zimu.
Najlonke s tufnama i živim bojama imale su svoj trenutak u kolekciji Rafa Simonsa za proleće 2023. Prošetale su modnom pistom na pariskoj Nedelji mode na reviji Viktorije Bekam, dok je Marc Jacobs predstavio one sa cvetnim i kariranim uzorkom.
Povratak tweeja
Van modnih pisti povratak hulahopki u boji doživljavamo prvenstveno uz povratak baletanki koje su postale omiljena obuća generacije Z. Umetnica Brigitte Crisp skovala je termin "ballerina sleaze", koji kombinuje balletcore i "indie sleaze" estetiku, kako bi opisala edgy ženstveni trend kom od prošle godine raste popularnost.
Odvažne i jarke boje u skladu su s pokretom maksimalizma koji je zahvatio modni svet kao oblik eskapizma tokom pandemije. Ekscentrični trend s najlonkama takođe se odnosi na povratak twee estetike koju su svojim ženstvenim i preppy stilom početkom 00-ih popularizovale Alexa Chung i Zooey Deschanel. Twee odaje počasti modi 60-ih, posebno estetici supermodela Twiggy i njenim kombinacijama sa mini-suknjama i najlonkama.