Da li ste se ikada zapitali koliko košta najjeftiniji artikal iz asortimana luksuznih modnih kuća? U slučaju poznatog francuskog brenda Saint Laurent, odgovor bi bio pet evra. Naime, kao i mnogi drugi vrhunski brendovi, Saint Laurent nudi i svojevrsne "suvenire" namenjene prvenstveno turistima, poput brendiranih upaljača, maski za mobilne telefone, pa čak i kondoma. Ove pristupačne artikle možete pronaći u njihovoj prodavnici u Rive Droite u Parizu, a ovih dana jedan od njih je postao viralan na društvenim mrežama.

Reč je o shopper torbi od recikliranog pamuka koja dolazi u različitim verzijama, ali je najpoželjnija ona sa leopard šarom. Torba je deo kolekcije Rive Droite, ali je donedavno bila dostupna i na veb-shopu Saint Laurent po ceni od 75 evra. Međutim, obe varijante torbe sa leopard printom su trenutno rasprodate, uglavnom zahvaljujući hitu koji se proširio na TikTok poslednjih meseci.

Sve je počelo kada je torbu predstavio Bryan Mund Jr., influenser poznat po sadržaju fokusiranom na pronalaženje najjeftinijih originalnih komada brendova kao što su Chanel, Prada i Dior. Njegov video pod nazivom „Saint Laurent logo torba ispod 100 dolara“ prikupio je više od 2,6 miliona pregleda i pokrenuo talas sličnih video zapisa. I dok se Brajan opredelio za klasični monohromatski model, na talasu „žene mafija” i sličnih maksimalističkih trendova, u fokus je dospela pomenuta torba sa životinjskim dezenom, koja je postala apsolutni hit među trendseterkama.

Dizajnerska YSL torba od 75e TikTok/bryanmundjr

Iako je Brajan pohvalio kvalitet pamuka i izvezeni logo torbe Rive Droite, mnogi komentatori nisu delili njegovo oduševljenje. Cena torbe je zaista nekoliko puta niža od cifara po kojima se prodaju drugi modeli Saint Laurent-a (na primer, njihov kupac Rive Gauche košta skoro 2000 evra), ali činjenica je da se ne razlikuje mnogo od „dustbagova“ koji dolaze sa skupim dizajnerskim komadima besplatno. „To nije torba, trebalo bi da bude poklon uz kupovinu“, glasio je jedan komentar na TikToku.

 Izvor: Fashion.hr/ Wanted A.N.