Male stvari zaista prave razliku, a u modnom svetu ova izreka se pre svega odnosi na aksesoare koji su u stanju da i najjednostavniji stajling podignu na viši nivo. Modna platforma Stylight otkrila je koji su dodaci najviše obeležili proteklu godinu, ali i koji će biti u trendu narednih meseci.
Kako bi ponudila detaljan uvid u glavne trendove koji su obeležili godinu iza nas i trendove u nastajanju, modna platforma Stylight analizirala je shopping navike 160 miliona godišnjih korisnika na svojih 16 globalnih platformi. Evo šta otkrivaju onlajn modne pretrage i klikovi na pojedinačne kategorije, proizvode i brendove kada su u pitanju modni dodaci.
Hobo torbe
Čini se da je trendu malih i naizgled nepraktičnih torbica odzvonilo na modnoj sceni, budući da je potražnja za takvim modelima na Stylightu poslednji put dostigla vrhunac u januaru 2022.
Na njihovo mesto na listi trendova ove godine, po svemu sudeći, njihovo mesto će zauzeti praktičniji modeli hobo modeli. Verovatno najpoznatiji (i najfotografisaniji na nedelji mode) modeli hobo torbi su Saint Laurent i Prada Nylon, koje su bile veoma tražene protekle godine. U odnosu na poslednja dva meseca, potražnja za hobo torbama na Stylight-u je porasla za 29 odsto.
Beretka
Bucket kapa kao vrsta aksesoara za glavu imala je svoj modni trenutak u prošloj godini. Videli smo ih u skoro svim bojama i materijalima. I dok će verovatno nastaviti da budu trendi dodatak i ove godine, jasno je da su dostigli vrhunac prošlog jula. S druge strane, Stylight je zabeležio veliki porast interesovanja za beretke kao simbol francuskog stila oblačenja, predviđajući da će one i u novoj kalendarskoj godini biti u trendu. U poslednja dva meseca beleži se porast interesovanja za beretkama za čak 392 odsto, najverovatnije zbog popularnosti Netflix serije 'Emily in Paris', čija je treća sezona izašla 21. decembra.
Sunčane naočare Y2K estetike
Voljene i omražene na modnoj sceni, ne možemo poreći da su sportske naočare za sunce bile više nego popularan dodatka u letnjoj sezoni. Podeljena mišljenja su verovatno bila razlog vrhunca interesovanja za ove modele na Stylight-u, koji je zabeležen u avgustu 2022. U narednim mesecima u popularnosti bi mogli da budu zamenjeni prevelikim modelima po uzoru na verzije sa početka milenijuma.
Skoro 20 godina kasnije, sve češće ih vidimo na licima it devojaka poput Bele Hadid i na svetskim ulicama tokom nedelje mode. Uprkos zimskoj sezoni, Stylight je zabeležio porast od 63% u pretragama za Y2K naočare u poslednja dva meseca.
Odvažan nakit
U prethodnoj godini, trendi nakit je bio delikatan i prefinjen, sa naglaskom na slojevitosti. Međutim, izgleda da ovaj trend nestaje sa vrhuncem pretraga na samom početku 2023. Pošto trendovi često idu u ekstreme, čini se da će oni za nakit u 2023. biti sasvim drugačiji. Od impresivnih narukvica sa manžetama do velikih ogrlica, XXL nakit važi za vrući trend u nastajanju. Predviđamo da će ključne reči za nakit u 2023. biti „chunky” i „bling bling” jer je interesovanje za pretragu ovog stila nakita poraslo za 16 odsto u poslednja dva meseca.
15 saveta za praznično kićenje koje bismo voleli da smo znali ranije: Ovi načini će vam život učiniti 10x lakšim
6 važnih lekcija Monike Beluči: Ako nemate partnera, ovaj savet najlepše žene sveta treba odmah da primenite
Ove bunde nestaju sa polica, a jasno nam je i zašto: 10 popularnih modela osvojila su žene od stila
Gvinet Paltrou godinama krila ćerku: Kažu da je lepša od majke, a sada su na balu sve oči bile uprte samo u nju
Ovo su trenutno najprodavaniji parfemi na svetu: Žene koje mirišu na kilometar imaju bar 1 sa liste