Kako navodi, ideja za knjigu je nastala spontano.

 "U početku uopšte nisam želeo da realizujem fizičko izdanje knjige. Nesvesno sam se upustao u ceo proces, do neke tačke, kad sam zapravo shvatio na čemu radim. Prvo je to bio rad na portfoliju - u fazonu "hajde da napravim 10 ilustracija i okacim ih na Behance".

Siniša se seća prvih ilustracija bajki i mirisa tih knjiga, koliko su mu bile magične, a istovremeno i strašne, te je želeo da ih interpetira na svoj način. Dosta ljudi je prepoznalo njegov entuzijazam i dopalo im se to što radi, pa su mu konstantno slali reči podrške, a neki su mu čak poklanjali knjige bajki različitih naroda.

"Za vreme lockdown-a čitao sam bajke različitih naroda - turske, marokanske, srpke, indonežanske, i dosta sam istraživao mitologiju različitih naroda. Želeo sam da istražujem različite stilove ilustracije koje su se prožimale kroz sve te knjige.

Najviše su me insiprsiala stara Nolitova izdanja, sa sjajnim ilustracijma Ide ĆiriĆ i radovi Sophy Hollington, mlade ilustratorke iz Engleske. To je taj neki grafički stil koji me je privukao i linorez tehnika koju sam preveo u digitalnu ilustraciju. Sam proces je tekao tako što pročitam bajku i izvučem sebi najzanimljvi deo za ilustrovanje. Kao što sam rekao na početku, ideja je bila da napravim 10 ilustracija za portfolio tako da je ta jedna ilustracija morala da nosi celu bajku. Ko god bude kupio knjigu, prepoznaće te ilustracije", ističe Siniša.

A o tome što je sam izdao knjigu, kaže:

"Kada sam shvatio da imam više od 10 ilustracija i da radim na knjizi, hteo sam da izdam knjigu preko izdavača. Međutim, nailazio sam na informacije da izdavač ili ima svoje dizajnere, ima svoj stil koji prati, bira koricu, pa sam rešio da uradim to u svojoj režiji. Hteo sam da imam kontrolu nad ovim projektom. Jedni su mi pričali da je to jako težak proces, izdati sam knjigu, dok su mi neki govorili da nije toliko teško. Ja sam se držao ovih drugih, ali svejedeno nije bilo lako. Samo je bilo potrebno vreme, entuzijam i naravno pomoć dragih ljudi koji su imali kontakte štamparije, znanje u prelomu, dizajnersko oko i reči podrške. Ukratko - ovo sam gledao kao autorski rad, otuda i ovaj samizdat."