Njihov studio, koji se nalazi u beogradskoj zgradi Bigza, zasnovan je na vizuelnim istraživanjima u sferi tradicionalnih grafičkih tehnika, ulične umetnosti i grafičkog dizajna i činjenici da vole da prave stvari.
"Nekada eksperiment rezultira radovima na tekstilu, nekada grafikama i posterima, a nekada čak i ručno štampanim fanzinima i knjigolikim formama. Pokretačka ideja ovog projekta koji se već nekoliko godina spontano razvija je ono što ga u velikoj meri definiše: zabavlja nas da štampamo, štampamo stvari koje nam se dopadaju i do kojih nam je stalo", ističe Jana.
*
*
U istom prostoru nastaju i ideje vezane za festival umetnosti na ulici Rekonstrukcija, koju su osnovale Tamara Marković i Jana. Nastao je iz zajedničkog interesovanja za umetnost u javnom prostoru i želje da naprave festival kakav bi one obišle i kao posetioci, ali i sa čijim “posledicama” nastavljaju da dele prostor grada.
*
*
"Pozicija da je umetnost u javnom prostoru dužna da gradu ponudi mnogo više od puke dekoracije – da preispituje, povezuje i menja, jeste ona koju festival zastupa. Od ove godine, Rekonstrukcija osim kroz festival, aktivnosti realizuje na platformskom principu, kroz različite akcije tokom cele godine. Tim festivala Rekonstrukcija i Deadliners su u višegodišnjem “cimerskom” odnosu deljenja radnog prostora, što je stvorilo vrlo plodno tle za neprekidnu cirkulaciju ideja, međusobnu podršku i razvijanje novih projekata. Zajednički prostor, Objekat 505, uskoro će početi sa radom kao open studio koncept – radni, ateljejski prostor koji određenim danima prima posetioce", zaključila je Jana.
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €
Nijedne cipele nisu toliko IN kao mokasine Une Krlić: Hrabar i upadljiv model podiže svaki jesenji look
Kako urediti malo kupatilo tako da ima 2x više prostora: Element iz kuhinje sklanja 70% nepotrebnih stvari
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića