Savršen parfem ne predstavlja samo lep miris, nego i spoj koji će na jedinsven nači biti produžetak vašeg karaktera. Prema istraživanjima, kažu da je miris jedan od najjačih ljudskih čula, te nema sumnje zašto nam je izbor parfema pri vrhu beauty prioriteta. Pravi parfem ostavlja utisak koji se ne zaboravlja lako. Imajući to na umu, otkrivamo vam 7 najskupljih parfema iz celog sveta.
Hermès 24 Faubourg, 1500 dolara
Kada čujete reč Hermès, sigurno najpre pomislite na elegantne kožne torbice, vrhunske satove i nakit. Ali ova modna kuća u svom portfelju ima i nekoliko renomiranih parfema. Parfem Hermes 24 Faubourg nazvan je po adresi njihove vodeće pariske radnje. U prodaju je pušteno samo 1000 bočica ovog ultra retkog parfema, a svaka je izrađena od predivnog St. Louis kristala i sadrži ljupke mirisne note cveta narandže i vanile.
Clive Christian No. 1, 2150 dolara
Clive Christian, jedan od vodećih svetskih brendova, poznat je po vrlo elegantnim kuhinjama. Isti osećaj za stil preneo je i u svet parfema kad je 2001. ponudio ekskluzivno izdanje Clive Christian No.1. Parfem je dostupan u dva linije - za muškarce i žene, a dolazi u bočici od ručno izrađenog kristala s vratom od sterling srebra presvučenog 24-karatnim zlatom.
Chanel Grand Extrait, 3500 dolara
Nastao 1921. godine u saradnji Coco Chanel i parfimera Ernesta Beauxa, Chanel N°5 ima vrlo visok pedigre u svetu vrhunskih mirisa. Grand Extrait je specijalno izdanje za kolekcionare - u luksuznoj bočici od skoro pola litra, sa najvišim ekstraktima sastojaka (što ga čini najdugotrajnijim), a radi se samo po porudžbini.
Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes, 6800 dolara
Proizvođač kristala s neverojatnom reputacijom dugom gotovo 300 godina, Baccarat je u svet mirisa ušao devedesetih godina prošlog veka. Rezultat je bio jedan od najskupljih parfema na svetu, a u prodaju su bile puštene samo tri bočice. Možda ne treba da vas čudi što je upravo izgled bočica njihov glavni prodajni adut: piramidalnog su oblika i izrađene od ručno obrađenog kristala s čepom od ametista.
Clive Christian No. 1 Imperial Majesty, 12.722 dolara
Broj jedan je drugi parfem Clivea Christiana na ovom popisu i nalazi se na trećem mestu trenutno najskupljih mirisa na svetu. Parfem je izradio poznati britanski parfimer Roja Dove i sadrži aromatičnu cvetnu mešavinu koja uključuje ulje ruže, jasmin i tahićansku vanilu. Dizajn boce savršeno odgovara nazivu parfema, a vrat je ukrašen 18-karatnim zlatom i 5-karatnim dijamantom.
DKNY Golden Delicious, 1 milion dolara
Do nedavno najskuplji parfem na svetu, ovo posebno izdanje Golden Deliciousa jedino je takvo na svetu. Parfem je dizajniran u dobrotvorne svrhe, a sav prihod od njegove prodaje doniran je humanitarnoj organizaciji Action Against Hunger posvećenoj okončanju gladi u svetu. Organizacija pomaže pothranjenoj djeci i osigurava pristup vodi i hrani ugroženim zajednicama. Parfem je rezultat više od 1500 sati mukotrpnog rada draguljara jer boca sadrži 2909 dragih kamena, uključujući 2700 belih dijamanata, 183 žuta safira, Cabochon safir iz Šri Lanke, tirkizni Paraiba turmalin iz Brazila, četiri dijamanta isečena u obliku ruže i 15 brušenih ružičastih dijamanata iz Australije.
Shumukh, 1,29 miliona dolara
Predstavljen u martu 2022. u Armani Ballroomu, velikoj dvorani u sklopu najviše zgrade na svetu zvane Burj Khalifa, Shumukh je zadivljujuća kombinacija sastojaka koja uključuje indijski agar, sandalovinu, mošus, tursku ružu i nekoliko drugih koji nisu objavljeni.
Parfem je dizajnirao Asghar Adam Ali, ugledni parfimer iz Dubaija. Pakovanje je umetničko djelo i sadrži kožnu vitrinu visoku gotovo dva metra koja se otvara kako bi otkrila bocu ukrašena simbolima baštine Ujedinjenih Arapskih Emirata: od zlata izlivena tri propeta arapska punokrvna konja, tri srebrne školjke s pravim biserima, a tu su i tri ruže u ružičastom zlatu i dijamantnoj prašini te maleni globus sa zlatnim kontinentima. Tri mramorna stuba uzdižu se od podnožja do zlatne kupole na kojoj sedi zlatni soko ukrašen dijamantima. Nepotrebno je reći da trenutno postoji samo jedna boca, što je čini izrazito retkom i bez sumnje će joj vrednost vremenom samo rasti.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“