Advent kalendari su poslednjih godina popularna stvar, a naročito među influenserkama, tačnije jutjuberkama i tiktokerkama.
Ovaj vid poklona je svakodnevnica svakog početka vlogmas videa, gde influenserka otvara broj poklona koji se poklapa sa datumom toga dana. Jedna od njih je i Ina, Ukrajinka je koja je odlučila da se časti malom dozom luksuza. Nije tajna da su ovi advent kalendari na skupljoj verziji poklona, pa je tako ova korisnica TikToka sebe obradovala viralnim Dior prazničnim kalendarom u vrednosti od gotovo 65.000 dinara.
Ali, ostala je u šoku kad je otkrila što je unutra, piše The Sun, a prenosi Index.
Ina je na TikToku uzbuđeno podelila otvaranje skupocenog kalendara, a iza prvih nekoliko prozorčića skrivala su se minijaturna izdanja proizvoda koji su delovali poput običnih uzoraka koje dobijete u prodavnici prilikom kupovine.
Među njima je bio sjaj za usne, minijaturna bočica parfema Miss Dior i Dior Girls kao i obična svetlucava zvezda.
Osim malih krema za lice i seruma, u kalendaru se nalazilo i nekoliko malih sveća, a iza poslednjeg, 24. prozorčića skrivala se još jedna sveća.
Iako je Ina zadržala svoje mišljenje o kalendaru, većina pratitelja složila se kako je kalendar preskup za ono što se nalazi u njemu, a Tiktokere je najviše zbunila količina mini uzoraka i sveća u kalendaru.
„Da nije taj poklon u 24. kutijici neka šala? Zar tri sveće dotad nisu bile dovoljne?!“, „Recite mi da nisam jedini koji je očekivao da za 24. dan ipak dobije parfem u punoj veličini“, neki su od komentara.
„Mislila sam da će možda dodati neko Diorovo rumenilo koje se sada traži, ili sjaj za usne, ali umesto toga imamo serume i kreme ili sveće“, komentarisala je jedna Tiktokerka.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“