TikTok je super riznica raznih beauty trikova, ali često zna i "baciti" u trošak s preporukama proizvoda jer svakih nekoliko dana novi proizvod postane viralan. Međutim, trenutno je postao trend jedan sasvim drugačiji tip videa - onaj koji fokus stavlja na uštedu. Beauty zaljubljenici na društvenim mrežama sada objavljuju videa kojim pomažu ljudima pri kupovini kozmetičkih proizvoda, a možete ih potražiti pod imenom "Save or Splurge".
Jedna šminkerka, TikTok korisnica koja se nalazi iza imena @makeupbymonicaa, tako govori i o konkretnim proizvodima za šminkanje za koje veruje da u njih ne vredi uložiti. Kaže kako je teško biti početnik u šminkanju, pogotovo kad na tržištu postoji više od 95 hiljada dostupnih brendova.
Istakla je kako početnicima nije potreban skupoceni puder jer i onaj drogerijski savršeno radi posao, piše Glamour. Preporučila je Elfov Power Grip, čija je cena 10 funti. Dodala je i da su drogerijski korektori super izbor, poput L'Orealovog Infallible za koji kaže da odlično prekriva podočnjake. Istakla je i neke od viralnih proizvoda za koje smatra da su vredni pažnje koja ih prati. Među njima je kultni puder Flawless Filter Charlotte Tilbury, zatim tečno rumenilo Rare Beauty Soft Pinch i puder u prahu Huda Beauty Easy Bake.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“