Pored mirisa, još jedna uobičajena stvar među najskupljim parfemima na svetu su njihove bočice i pakovanje. Ekskluzivni brendovi često pakuju parfeme u luksuzne bočine obložene kristalima, dijamantima i dragim kamenjem kako bi stvorili parfeme koji mogu biti pravi - dragulji. Ekskluzivnost u pakovanju i karakterizacija mirisa su jedni od specijalieta najskupljih parfema na tržištu.
Shumukh
Sa cenom od 1,143 miliona evra trenutno važi za najskuplji parfem na svetu: uniseks miris zvučnog imena "Shumukh" lansirao je Nabeel Perfumes 2019. godine. Predstavljen je u Dubai Mall-u. Miris je sastavljen od sandalovine, mošusa i indijske ruže i kaže se da miriše na bajku iz 1001 noći.
Njegova visoka vrednost opravdana je pakovanjem. Ima više od 3.500 dijamanata, bisera, 2,5 kg 18-karatnog zlata i 5,9 kg čistog srebra. Bilo je potrebno više od tri godine i 490 pokušaja da se dobije pravi miris: sa notama čistog (i veoma retkog) ulja ouda iz Indije, ambera, sandalovine, mošusa, čistog ulja turske ruže, pačulija, ylang ylanga i tamjana.
Bočica ovog parfema od tri litra postavila je dva Ginisova rekorda - po broju dijamanata postavljenih na bočicu parfema i po najskupljoj komercijalno dostupnoj mirisnoj bočici sa raspršivačem mirisa.
DKNY Golden Delicious
Drugi najskuplji parfem je DKNY Golden Delicious sa ponosnom cenom od oko milion dolara. Čuveni dizajner DKNY se udružio sa poznatim dizajnerom nakita Martinom Katzom kako bi dizajnirao i kreirao najlepši i najskuplji parfem svih vremena.
Prema izveštajima Business Insider-a, luksuznu bocu u obliku jabuke krasi 2.909 dragog kamenja iz celog sveta, uključujući 183 žuta safira, 2.700 belih dijamanata, 7,18-karatni ovalni kabošon safir iz Šri Lanke, 15 svetlih dijamanata, 4 iz Australije roza brušena dijamanta, 1,6-karatni tirkizni paraiba turmalin iz Brazila, 3,07-karatni ovalni rubin, 4,03-karatni roze rezani dijamant i 2,43-karatni besprekorni žuti dijamant. Kamenje je postavljeno ručno kako bi oponašalo horizont Njujorka, a proces je trajao skoro 1.500 sati.
Opera Prima od Bvlgari
Italijanski luksuzni brend Bvlgari lansirao je 2014. godine svoj najskuplji parfem „Opera Prima” tokom proslave 130. godišnjice. Sa vrednošću od 235.000 dolara, parfem opravdava bočicom koja ima 250 karata citrina, 4,45 karata ametista i 25 karata dijamanata. Što se tiče mirisa, ima mediteranske tonove sa notama limuna, cveta narandže, mošusa i cvetnih nota.
Clive Christian br. 1 Imperial Majesty
Osnovana 1872. godine, Clive Christian Perfume je vodeća nezavisna britanska parfemska kuća sa ciljem da kreira najbolje svetske parfeme, i bićete iznenađeni kada saznate da je to jedina kuća koja je ikada dobila dozvolu da koristi krunu kraljice Viktorije na svojim bočicama. No.1 Imperial Majesti je četvrti najskuplji parfem na svetu, po ceni od 215.000 dolara po komadu kada je pušten u Baccarat kristalnoj bočici, ukrašenoj belim dijamantom od pet karata.
Miris ovog parfema sadrži očaravajući miris tahićanske vanile, sa dodirom centifolija ruže, koji podseća na Afroditu, boginju ljubavi i lepote. Prema Ginisovoj knjizi rekorda, 2005. godine pušteno je samo 10 kristalnih bočica parfema Baccarat. Sedam su pokupili privatni kolekcionari, a preostala tri su obišla svet kao deo specijalne kolekcije Klajva Kristijana.
Gianni Vive Sulman Parfem VI
Još jedan sjajan miris je Parfem VI Gianni Vive Sulman. Parfem sa jasminom i posebnom ružom iz Grasa nekada je bio omiljeni parfem kralja popa Majkla Džeksona, koji je kupio nekoliko bočica kada je parfem prvi put izašao 1998. godine. Zlatna bočica, čep posut dijamantima, dijamanti, rubini i zlato... Cena ovog parfema je 89.000 dolara i bio je ograničen na 173 komada.
Paco Rabanne 1 Million LUXE Edition
Parfem Paco Rabanne 1 Million jedan je od najvećih komercijalnih uspeha ovog luksuznog brenda. Napravljena po narudžbi, verzija Luxe Edition ima tradicionalnu zlatnu bocu, ali je izrađena od 18-karatnog zlata i 0,3-karatnog dijamanta. Pored toga, parfem je upakovan u luksuznu kožnu kutiju koja podseća na sef zaštićen zlatnim katancem. U notama su seksi krvava narandža, grejpfrut, cimet, nana, ruža, začini, belo drvo, pačuli i amber. Svaka boca ove ograničene serije je pojedinačno numerisana. Cena ovog parfema je oko 57.000 dolara.
Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes
Poznata po besprekornom kvalitetu svog kristala, kompanija Baccarat nudi jedan od najskupljih parfema na svetu, koji košta oko 6.800 dolara za bočicu od 30 ml. Jedan je od tri limitirana mirisa predstavljena u novoj Baccaratovoj piramidalnoj kristalnoj bočici, a miris mu je tamjan i smirna.
Chanel Grand Extrait
U luksuznoj, ograničenoj bočici, N°5 Parfum Grand Extrait je izuzetan parfem i veoma traženo blago za poznavaoce i kolekcionare. Takođe je jedan od najskupljih parfema na svetu, a cena mu je 3.500 dolara za bočicu od 225 ml. Njegov miris podseća na buket apstraktnog cveća i ima prizvuk ženstvenosti. Bočica koja sadrži parfem je remek-delo sama po sebi i ima jedinstven izgled.
Joy by Jean Patou
Joy parfem je jedan od najklasičnijih i ekskluzivnih parfema koji je dizajnirao poznati francuski dizajner Jean Patou. Godine 2000, Joy parfem je proglašen „mirisom veka“ na dodeli FiFi nagrada Fragrance Foundation. Joy parfem je napravljen od sastojaka izuzetnog kvaliteta koji uključuju različite vrste ruža i 10.000 cvetova jasmina. Cena za Joi je 850 dolara za 30 ml.
JAR Bolt of Lightning
Parfem "Bolt of Lightning", lansiran 2001. godine od strane JAR Parfums, pakuje se u ručno rezane staklene bočice. Orijentalni cvetni miris Jar Bolt of Lightning sadrži mešavinu orijentalnog cveća. Napravljen je od tuberoze i zelenih nota i dolazi u elegantno dizajniranoj bočici. Cena ovog parfema je procenjena na 765 dolara za 30 ml.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“