TikTok je super riznica raznih beauty trikova, ali često zna i "baciti" u trošak s preporukama proizvoda jer svakih nekoliko dana novi proizvod postane viralan. Međutim, trenutno je postao trend jedan sasvim drugačiji tip videa - onaj koji fokus stavlja na uštedu. Beauty zaljubljenici na društvenim mrežama sada objavljuju videa kojim pomažu ljudima pri kupovini kozmetičkih proizvoda, a možete ih potražiti pod imenom "Save or Splurge".
Jedna šminkerka, TikTok korisnica koja se nalazi iza imena @makeupbymonicaa, tako govori i o konkretnim proizvodima za šminkanje za koje veruje da u njih ne vredi uložiti. Kaže kako je teško biti početnik u šminkanju, pogotovo kad na tržištu postoji više od 95 hiljada dostupnih brendova.
Istakla je kako početnicima nije potreban skupoceni puder jer i onaj drogerijski savršeno radi posao, piše Glamour. Preporučila je Elfov Power Grip, čija je cena 10 funti. Dodala je i da su drogerijski korektori super izbor, poput L'Orealovog Infallible za koji kaže da odlično prekriva podočnjake. Istakla je i neke od viralnih proizvoda za koje smatra da su vredni pažnje koja ih prati. Među njima je kultni puder Flawless Filter Charlotte Tilbury, zatim tečno rumenilo Rare Beauty Soft Pinch i puder u prahu Huda Beauty Easy Bake.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših