Imate problema da pronađete neobičnu, ali jednostavnu šminku koja se lako i brzo postiže? Isprobajte „monohromatsku šminku“ i izaberite samo jednu prelepu boju za prirodan, bogat izgled šminke.
Trenutno postoji jedan izraz svakog beauty gurua na TikTok-u: monohromatska šminka. Reč je o jedinstvenom izgledu koji je zasnovan na jednoj nijansi boje. Rezultat? Usklađena šminka koja daje homogeniji i mekši finiš, za gladak i prefinjen izgled.
Ključ je da odaberete trenutno svoju omiljenu boju i nanesete je na oči, usta i jagodice. Monohromatska šminka je više nego popularna na Instagramu najvećih američkih šminkera, sa Patrikom Ta (šminker Điđi Hadid) ili Mariom Dedivanovićem (šminker Kim Kardašijan) na čelu. A 88 miliona pregleda koje generiše povezani hashtag na TikTok-u zaista govori u prilog trendu.
Kako postići monohromatsku šminku?
Zanimljiv deo ove šminke je u izboru boje, jer je to vodeći motiv koji će se pojaviti na svim delovima lica. Bilo da se slaže sa vašim očima, kosom, tenom ili samo sa onim kako se osećate u tom trenutku, uverite se da vam se sviđa. Izbegavajte florescentne boje ili crnu, koje je teže nositi i imaju tendenciju da uklone blistavost.
Ne može biti lakše: jednostavno nanesite odabranu boju nijanse na oči, usta, jagodice i tako dalje. Prateći trenutni trend, na primer, možete da ukrasite usne ružičastim sjajem, kapke pikantnom fuksijom, a obraze ružičastim rumenilom.
Najbolji deo? Igrajte se teksturama da biste dodali dubinu svom izgledu pomoću mat karmina, svetlucavih očiju i tečnog rumenila. I to je to! Monohromatski izgled je jednostavan za postizanje i omogućava vam da se razlikujete od tradicionalnijeg izgleda lepote.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“