Korektor je jedan od važnijih proizvoda za šminkanje mnogim devojkama. Neke, koje nemaju problem sa nesavršenostima na licu ili sa podočnjacima ga čak i ne koriste. Ali one koje imaju pomenute probleme nikako ne preskaču ovaj bitan korak.
Tip vaše kože lica
Prilikom odabira korektora morate znati svoj tip kože. Ukoliko vam je koža po tipu masna izabraćete korektor koji je suvlji. A ukoliko imate suv tip kože vaš izbor bi trebalo da bude nešto jači i masniji korektor. Bitno je da pronađete onaj koji će savršeno stajati na vašoj koži, bez da se uvlači u borice i fine linije na licu.
Odgovarajuća nijansa
Korektor koji koristite u svrhu hajlajtera, odnosno da vam posvetli određeni deo lica, logično potrebno je da bude svetliji od vaše boje kože, odnosno tečnog pudera. Za prikrivanje nesavršenosti na licu koristite korektor u nijansi svoje kože.
Vodite računa da nijansa bude usklađena i sa podtonom vaše kože. Ukoliko imate maslinasti podton, a izaberete korektor roze boje, to neće izgledati dobro. Zato i o tome morate voditi računa.
Koji je vaš problem?
Važno je da odredite svoj problem za koji vam je potreban ovaj proizvod. Ukoliko želite da prekrijete neku bubuljicu, fleku ili drugu nesavršenost na licu, možete koristiti kremaste korektore u nijansi pudera.
Ukoliko imate izuzetno tamne podočnjake potreban vam je nešto jači proizvod, najbolje kremaste teksture koji će ih prekriti. Ipak ne previše gust kako vam se ne bi uvukao u fine linije oko očiju.
Ukoliko nemate posebnih problema sa podočnjacima dovoljan vam je tečan svetao koji će vam biti kao hajlajter.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“