Zara je poznata po tome što nudi trendi i pristupačnu odeću i obuću, ali ono što mnogi ne znaju je da je brend sve popularniji i u svetu parfema. Iako nisu jedini koji prate luksuzne parfemske trendove, Zara je postala poznata po tome što stvara parfeme koji često podsećaju na popularne i skupe luksuzne mirise, ali po znatno nižoj ceni.
Brend se u svetu parfema pojavio sa idejom da ponudi slične kompozicije mirisa, ali na način koji je dostupniji široj publici. Zara proizvodi parfeme koji često imituju note i mirisne profile poznatih parfema brendova kao što su Chanel, Dior, Tom Ford, Yves Saint Laurent i mnogi drugi. Iako nisu direktne kopije, parfemi iz Zare se s lakoćom mogu poistovetiti sa vrhunskim mirisima zbog sličnosti u osnovnim tonovima, strukturi i karakteristikama mirisa.
Police Zara parfema bi ovih dana mogle biti opustošene iz razloga što se pročulo da jedan od njihovih parfema iz nove kolekcije ima veoma sličan (neki kažu isti) miris kao i skuplja verzija ovog mirisa.
Naziv parfema je ZARA HYPNOTIC VANILLA, a bočica od 80 ml košta 2.590 dinara. Miris je ljubitelje neodoljivo podsetio na (mnogo) skuplju verziju, a to je Diorov parfem pod nazivom Hypnotic Poison. U ovoj verziji, bočica od 30 ml košta oko 75 evra. Ono što je najvažnije: oni koji su probali verziju iz Zare kažu da se miris oseća ceo dan.
„Samo ime me je navelo da pomislim na Dior.“, „Za mene miriše identično Dioru.“, „Traje ceo dan.“- samo su neki od komentara onih koji su to probali.
Ako je ovo tačno, matematika je jasna. Samo požurite, znamo kako stvari funkcionišu kada se pročuje da su dobre.