AKO IMATE OVAJ ŠAMPON, ODMAH PRESTANITE DA GA KORISTITE: Ljudi se žale na opadanje kose od hvaljenog proizvoda

Nezadovoljni kupci ovog proizvoda žale se na opadanje kose.

Shutterstock

Koliko je kosa važan deo rutini nege žena govori i činjenica da smo spremne da damo "bogatstvo" samo kako bi ona bila sjajna i zdrava. Ipak, da cena ne opravdava kvalitet govori i niz žestokih optužbi i kritika na račun jednog od poznatih brendova za negu kose. Reč je o Olaplex-u, brendu koji često hvalimo kada su u pitanju proizvodi za obnavljanje kose.

O čemu se radi i kako novonastala situacija utiče na brend?

Olaplex je svima nama poznat kao brend čiji proizvodi, skupljeg cenovnog ranga, značajno pomažu oporavku kose. Ovde se pre svega radi o oporavku kose tretirane bojama ili drugim tretmanima koji je oštećuju. Kako prenosi Business Insider, u poslednje vreme u SAD se pojavio veliki broj nezadovoljnih korisnika, koji tvrde da im je kosa znatno oštećena, pa čak i da je opadala nakon upotrebe Olaplex proizvoda. Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, Olaplex poštuje svoju poslovnu politiku da vam vraća novac, a kako kažu, sve veći broj korisnika traži svoj novac nazad.

Ozbiljne optužbe i pad cene akcija

Iako je Olaplex izdao povrat novca nezadovoljnim korisnicima, problem leži u njihovom odgovoru na negativne kritike. Naime, korisnici su stekli utisak da nisu uvek pošteni i da nisu zabrinuti jer uporno navode da stoje iza svog brenda, dok broj nezadovoljnih korisnika raste.

Paralelno sa tim, vrednost akcija Olaplexa pala je za čak 75 odsto, zbog čega je na udaru tužbi klijenata koji su uložili u brend i tako izgubili novac. Druga optužba je još ozbiljnija, a odnosi se na sastav proizvoda Olaplex, koji uključuje sastojak lilijal sa negativnim dejstvom na reprodukciju. Možemo se složiti da to nije bezazlena situacija, ali nije ni dovoljno medijski eksponirana.

This browser does not support the video element.

Olaplex šampon  TikTok/rosies.journeyy

Šta će se dogoditi sa Olaplexom?

Otkrili smo da je ovo jedno od najčešćih pitanja na trenutni problem brendiranja. Iako smo do sada videli različite pozitivne i negativne uticaje društvenih medija na brendove, ostaje da se vidi kako će se stvari odvijati. Zanimljivo je da se o ovoj temi malo govori i da se problem pokušava zadržati na američkom tržištu. Koliki je pravi broj nezadovoljnih korisnika i šta će biti, saznaćemo u budućnosti.

Da li koristite Olaplex proizvode i da li ste zadovoljni?