Bez obzira na to kakvu teksturu kose imate, verujemo da ste uvek u potrazi za novim trikovima s kojima ćete u svega nekoliko sekundi postići veći volumen i gušću kosu.
Frizer slavnih Kris Eplton otkrio je kako u svom radu koristi profesionalni sprej za prekrivanje izrastka i sede kose.
On se veoma jednostavno nanosi i u trenutku prekriva izrastak, a super je stvar što ga uvek možete nositi sa sobom s obzirom na to da je dostupan i u drogerijama, odnosno nije reč o tretmanu i frizerskom salonu.
Ali, osim što prekrivaju izrastak i sedu kosu, čini se kako ovaj super proizvod ima još jednu funkciju, za koju ga i koristi sam Kris Eplton. On, naime, sprej za prekrivanje izrastka koristi kako bi stvorio iluziju gušće kose, a sada je otkrio o kakvom se triku radi.
Za početak, super je vest da je metoda iznenađujuća brza i jednostavna.
Odaberite nijansu spreja koja odgovara vašoj boji kose, tačnije boji korena, a zatim sprej nanesite na mesta na kosu gde je vlasište vidljivo, na području blizu razdeljka. To će stvoriti iluziju gušće kose, a trik je gotov za svega nekoliko sekundi.
U svom ga radu, osim Krisa Apltona, koristi i stilistkinja kose Džen Atkins, a redovno ga primenjuju na klijentkinjama poput Dženifer Lopez i sestrama Kardašijan. Eplton je veran spreju s potpisom brenda Color Wow, a kaže kako ga koristi kako bi se ekstenzije bolje uklopile, pa čak i za kreiranje privremenih pramenova.
Kod nas su takvi proizvodi dostupni u skoro svim drogerijama, njihova se cena kreće od 600 dinara, a u nastavku otkrijte na koji još način možete postići kosu punu volumena:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“