Nostalgija devedesetih godina još uvek trese modnu scenu, te tako na revijama svetskih modnih brendove uvek rado zapadnu i komadi karakteristični za ovo razdoblje. Cikličnost mode vidimo i kroz vraćanje - topova, farmerki širokih nogavica, kao i niskog struka koji je bio u fokusu krajem prošlog veka.
Međutim, devedesete prošlog veka su bile sjajno vreme i kada su u pitanju parfemi. U ekstravagantnim osamdesetima trend dizajnerskih parfema postajao je sve veći, ali sve je potpuno procvetao nekoliko godina kasnije.
Neki od tih parfema i danas su obožavani. Prisetili smo se parfema koji su i danas među najprodavanijim, a nastali su u devedesetim godinama.
CK One
Calvin Klein osamdesetih je napravio parfem Obsession i bio je korak ispred u industriji parfema jer je započeo trend dizajnerskih parfema. Devedesetih je napravio parfem koji je potpuno obeležio te godine i postao simbol tog vremena. Jednostavna bočica i sveži miris citrusa osvojili su tržište 1994. godine. Mnogima omiljen, a bio je poznat i kao jedan od prvih velikih uniseks parfema. Svi su ga povezivali sa supermodelom Kate Moss, a bio je sinonim za cool i otkačeno.
Lancôme Trésor
Trésor je imao status sofisticiranog i intenzivnog mirisa parfema koji su devojke obožavale u posebnim prilikama. Ovo je i cvetni miris koji ima gornje note marelice, breskve, ali i jorgovana i ruže. Senzualan i puderast i danas ga žene obožavaju iako je na tržište izašao 1990. godine.
Elizabeth Arden Sunflowers
Vrlo popularan parfem Elizabeth Arden lansiran je 1993. godine i danas se jednako omiljen u toplim danima. Kombinacija zrelih breskvi, dinje, lubenice, limuna, jasminaa i cveta narandže je idealna za leto i sunce kada ljudi najviše uživaju.
Thierry Mugler Angel
Angel je parfem koji mnogi ljudi odmah prepoznaju, a tako je od 1992. godine kada je lansiran. Može se opisati kao susret pačulija sa šećernom vunom, ali se u njemu osećaju čokolada i med. Žene i dalje obožavaju da ga drže na svojim toaletnim stolovima i zbog lepe bočice!
Jean Paul Gaultier Classique
Još jedan parfem iz 90-ih s bočicom koja je postala jednako slavna kao i sam parfem, možda i poznatija! Parfem Jean Paula Gaultiera takođe predstavlja ovu dekadu i evocira Madonine video spotove. Kombinacija anisa, mošusa, vanilije i narandže stvara toplinu. Poseban parfem koji je predstavljen davne 1993. i još uvek ima isti status.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima