Nostalgija devedesetih godina još uvek trese modnu scenu, te tako na revijama svetskih modnih brendove uvek rado zapadnu i komadi karakteristični za ovo razdoblje. Cikličnost mode vidimo i kroz vraćanje - topova, farmerki širokih nogavica, kao i niskog struka koji je bio u fokusu krajem prošlog veka.
Međutim, devedesete prošlog veka su bile sjajno vreme i kada su u pitanju parfemi. U ekstravagantnim osamdesetima trend dizajnerskih parfema postajao je sve veći, ali sve je potpuno procvetao nekoliko godina kasnije.
Neki od tih parfema i danas su obožavani. Prisetili smo se parfema koji su i danas među najprodavanijim, a nastali su u devedesetim godinama.
CK One
Calvin Klein osamdesetih je napravio parfem Obsession i bio je korak ispred u industriji parfema jer je započeo trend dizajnerskih parfema. Devedesetih je napravio parfem koji je potpuno obeležio te godine i postao simbol tog vremena. Jednostavna bočica i sveži miris citrusa osvojili su tržište 1994. godine. Mnogima omiljen, a bio je poznat i kao jedan od prvih velikih uniseks parfema. Svi su ga povezivali sa supermodelom Kate Moss, a bio je sinonim za cool i otkačeno.
Lancôme Trésor
Trésor je imao status sofisticiranog i intenzivnog mirisa parfema koji su devojke obožavale u posebnim prilikama. Ovo je i cvetni miris koji ima gornje note marelice, breskve, ali i jorgovana i ruže. Senzualan i puderast i danas ga žene obožavaju iako je na tržište izašao 1990. godine.
Elizabeth Arden Sunflowers
Vrlo popularan parfem Elizabeth Arden lansiran je 1993. godine i danas se jednako omiljen u toplim danima. Kombinacija zrelih breskvi, dinje, lubenice, limuna, jasminaa i cveta narandže je idealna za leto i sunce kada ljudi najviše uživaju.
Thierry Mugler Angel
Angel je parfem koji mnogi ljudi odmah prepoznaju, a tako je od 1992. godine kada je lansiran. Može se opisati kao susret pačulija sa šećernom vunom, ali se u njemu osećaju čokolada i med. Žene i dalje obožavaju da ga drže na svojim toaletnim stolovima i zbog lepe bočice!
Jean Paul Gaultier Classique
Još jedan parfem iz 90-ih s bočicom koja je postala jednako slavna kao i sam parfem, možda i poznatija! Parfem Jean Paula Gaultiera takođe predstavlja ovu dekadu i evocira Madonine video spotove. Kombinacija anisa, mošusa, vanilije i narandže stvara toplinu. Poseban parfem koji je predstavljen davne 1993. i još uvek ima isti status.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših