Nema sumnje da je serija "Squid game" oborila sve rekorde gledanosti. Ona je najgledanija serija na Netfliksu, jedan od najguglovanijih pojmova na internetu, tema mnogobrojnih portala, meta osuda i kritika, a nedavno je uspela da napravi i modnu revoluciju.

Iako psiholozi tvrde da ovo korejsko ostvarenje ima negativan uticaj na decu, najveći striming servis zaradio je neverovatnu sumu novca zahvaljujući tvorcu serije "Squid game".

squid game
Netflix / Zuma Press / Profimedia 

Naime, prema pisanju Blumberga, ova serija ima neverovatno niske troškove. Njena radnja prikazuje južnokorejski šou o zaduženim ljudima koji se bore za novčanu nagradu do smrti, prolazeći kroz igre koje su igrali u detinjstvu. Produkcija ovog ostvarenja koštala je samo 21,4 miliona dolara, što znači da je 2,4 miliona dolara odvojeno za samo jednu epizodu.

Ove brojke su samo za prvu sezonu i potiču iz dokumenta koji detaljno opisuje Netfliksove performanse emisije, piše Blumberg.

Oko 132 miliona ljudi gledalo je najmanje dva minuta "Squid Game-a" u prva 23 dana emitovanja serije, čime je oboren rekord Netfliksa koji je postavio "Bridžerton".

Ovaj megahit od serije doneo je kompaniji vrednost od skoro 900 miliona dolara, što i samom Netfliksu predstavlja neočekivan iznos.

Osim toga, Netfliks procenjuje da je 89% ljudi koji su započeli sa gledanjem serije, gledalo najmanje 75 minuta (više od jedne epizode), a 66% gledalaca, odnosno 87 miliona ljudi, završilo je seriju u prva 23 dana. Sve u svemu, ljudi su proveli više od 1,4 milijarde sati gledajući seriju.

squid game
Youtube 

- Mislimo da je Netfliks svojim naporima za internacionalizaciju sadržaja pronašao zdravu i isplativu strategiju, a "Squid Game" je savršen primer - napisao je u oktobru analitičar Majkl Pačer.