Brojke ne lažu. U prva tri meseca ove godine, Netfliks je dobio 16 miliona novih korisnika, što je skoro udvostručilo ukupan broj ljudi koji imaju nalog za ovu onlajn uslugu. Sličan skok zabeležili su i Dizni Plus i Amazon Prajm. U Britaniji je, na primer, Dizni zabeležio najveći skok, stigavši do toga da 16% svih odraslih u ovoj zemlji imaju nalog na ovom sajtu za onlajn gledanje filmova. Time je dospeo na treće mesto, iza Amazona sa 39% i Netfliksa koji koristi čak 39%. Ipak, treba imati u vidu da 95% korisnika Diznija Plus ima naloge i na Netfliksu i na Amazonu. 

Vrednost Netfliksa je skočila na 5.7 milijardi dolara, što je oko 27% više u odnosu na ovo vreme prošle godine, a čist profit je sa 344 miliona u prvom kvartalu 2019. stigao na 709.

Sada vredi kao omanja država
Shutterstock Sada vredi kao omanja država

Ovo je, naravno, privuklo pažnju investitora sa Vol Strita, ali oni napominju da spektakularan rast profita kompanije koja pruža onlajn usluge u vreme kad je ljudima zabranjeno da izlaze možda i nije tako spektakularno dostignuće. Po njima, veće je pitanje da li će Netfliks uspeti da zadrži sve ove korisnike kad im konačno bude dozvoljeno da izađu iz kuće. 

Pored toga, Amazon Prajm i Dizni Plus se sve više približavaju Netfliksu, nudeći mnogo novih, kvalitetnih sadržaja. A u svetu striminga sadržaj je kralj. I upravo to dovodi Netfliks u nezahvalnu situaciju: koliko god da je dolazak do novih korisnika olakšan pandemijom, produkcija je otežana i pitanje je kada će se to odraziti na brojke.