Platforma "Launchmetrics" koja se bavi merenjem i upoređivanjem uticaja medijskih plasmana brendova iz područja mode i lepote, objavila je podatke o uspešnosti modnih revija za proleće/leto 2023. na četiri najveće modne nedelje. Ista platforma je u sklopu ovoh izveštaja objavila i spisak najuticajnijih influenserki iz oblasti mode.
Inače, ova platforma uticaj brendova izražuje pomoću autorske merne jedinice MIV (Media Impact Value), koja analizira sve marketinške aktivnosti objava u štampanim i onlajn kanalima te društvenim mrežama, a popularnost njihovih objava gleda se iz perioda Nedelje mode u Parizu, Njujorku, Milanu i Londonu.
MIV se izražava u američkim dolarima, a velikim brendovima, između ostalog, pomaže da utvrdi koliko im medijske pažnje i prometa donose slavne i uticajne osobe koje nose njihove kreacije. Na listi najuticajnijih influenserki prvo mesto zauzela je Nemica Leoni Han koja je generisala ukupno 3.5 miliona dolara kad je reč o MIV-u.
Leoni inače važi za jednu od najbolje obučenih žena današnjice i rado je viđen gost na svim modnim događajima. Odmah iza nje nalazi seItalijanka Kjara Feranji sa 2.7 miliona dolara.
Lepu Italijanku samo na Instagramu prati preko 25 miliona ljudi, modne kuće otimaju se oko nje, vlasnica je dve kompanije, zaštitno lice modnih i kozmetičkih brendova, njena poslovna priča koristi se kao tema predavanja na prestižnom Harvardu, a pored toga, ispunjena je i na privatnom planu - srećno je udata i ima dvoje dece sa reperom Fedezom.
Na trećem mestu našla seNegin Mirsalehi, koja je sakupila 2.3 miliona u MIV-u, nešto je slabija bila Tasia Naves s 2.1 miliona, a sledi Maria Luisa Borges s 1.9 miliona MIV-a.
Leoni Han - najuticajnija influenserka
Leoni Han rođena je u Hamburgu, a do 2014. godine radila je kao savetnica za jednu nemačku kompaniju. Tada je donela odluku da napusti koorporativni posao i pokrenula je blog Ohh Couture.
Do sada je imala priliku da sarađuje sa sa brojnim modnim brendovima, uključujući Chanel, Gucci, Tommy Hilfiger, Dior, Cartier, BVLGARI, Tory Burch, Fendi, Swarovski, Givenchy i mnpogi drugi, a bila je zaštitno lice globalnih kampanja za Louis Vuitton i La Mer.
Već nekoliko godina smatra se jednom od najuticajnijih influenserki u svetu mode, a živi na relaciji London-Hamburg.
j
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“